اجتماعیاسلایدر

اظهارات جدید پلیس درباره دختر گمشده مشهدی: حدیث اسلامی ربوده نشده است

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اعلام کرد حدیث اسلامی در مشهد ربوده نشده است و همچنان به دنبال سرنخ‌های مختلف هستیم.

به گزارش صدای مشهد، سرهنگ کارآگاه جواد شفیع‌زاده ضمن اشاره به آخرین وضعیت پرونده حدیث اسلامی، خانم جوان و ۲۶ ساله مشهدی عنوان کرد: گزارش ناپدیدشدن یک خانم ۲۶ ساله به ما اعلام شد و پیگیری‌های تخصصی پلیس پیرامون این گزارش آغاز شد و منتظر به نتیجه رسیدن آن هستیم.
وی ادامه داد: پلیس ضمن بررسی ابعاد این پرونده، به سرنخ‌هایی رسیده است و ان‌شاءالله ظرف مدت امروز یا فردا، ابعاد این حادثه به اطلاع مردم خواهد رسید.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: با تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، رسما اعلام می‌کنیم موضوع ربایش این زن جوان منتفی است. اکنون مهم‌ترین مسئله، تکمیل تحقیقات ماست و جزئیات پرونده در ادامه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کارآگاه شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: فرضیه‌هایی برای پلیس محتمل است و پیگیری‌های ما به زودی منجر به نتیجه خواهد شد و همان‌گونه که عنوان شد، اخبار نهایی تحقیقات و سرنخ‌ها احتمالا امروز اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ حدیث اسلامی زن جوان ۲۶ ساله‌ای است که به عنوان فیلمبردار در مراسم‌ عروسی شرکت می‌کرده و شب حادثه در بازگشت از یک مراسم عروسی و مقابل در منزل خود ناپدید شده است.

آخرین یافته‌ها به نقل از همسر و مادر این زن جوان حاکی از آن است که تلفن همراه وی در آزادراه باغچه به سمت تهران پیدا شده و خود او در میدان پانزده خرداد (فلکه ضد) مشهد مفقود شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید