اسلایدر

دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می‌یابد

مناطق مختلف خراسان رضوی از روز دوشنبه این هفته همراه با بارش برف و باران شاهد کاهش میانگین دمای هوا تا ۱۵ درجه خواهند بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز شنبه با بیان این مطلب گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۲۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که  فردا هم تغییر محسوسی نداشته اما در روز دوشنبه هفته جاری با کاهش محسوس به هفت درجه سلسیوس می‌رسد.

زهرا مبشری افزود: روز سه‌شنبه این هفته هوای سرد در خراسان رضوی ماندگار است و از روز چهارشنبه این هفته شاهد روند افزایشی دما در استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امروز و فردا بارشهای پراکنده در مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است که روز دوشنبه این بارشها شدت یافته و بیشترین حجم آن در نیمه شمالی استان رخ خواهد داد و در روز سه‌شنبه این هفته بارش برف در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: افزایش سرعت وزش باد پدیده غالب جوی طی روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق مختلف خراسان رضوی است.

مبشری افزود: ریوش با کمینه دمای هوای دو درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان فریمان با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید