اسلایدرشهری

آغاز سال تحصیلی ترافیک را در مشهد سنگین کرد

سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: هزمان با نخستین روز شروع سال تحصیلی صبح امروز ۱۵ شهریور ترافیک خودرویی در خیابانهای این کلانشهر سنگین شده است.

به گزارش صدای مشهد، مجید بخت‌آزما افزود: بیشترین حجم ترافیک کنونی در مشهد مربوط به مسیرهای میدان فجر به سمت میدان امام حسین(ع)، میدان شهید فهمیده به سمت میدان قائم و  میدان قائم به سمت پلیس‌راه است.

وی ادامه داد: همچنین در مسیرهای بلوار شاهد، بلوار وکیل‌آباد، میدان آزادی، سه‌راه خیام و میدان آزادی به سمت بزرگراه جمهوری اسلامی ترافیک خودروها سنگین است. 

سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد همچنین پیش‌بینی کرد: در روزهای ابتدایی آغاز سال تحصیلی حجم ترافیک در این کلانشهر حدود ٢۵ درصد افزایش یاید اما در قالب هماهنگی با آموزش و پرورش و تاکسیرانی مشهد تا یک هفته آتی موضوع سرویس مدارس ساماندهی می شود.

استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل در ۱۱ هزار و ۴۵۳ مدرسه شامل ۵۵ هزار و ۲۳۰ باب کلاس درس دارد. 

۱۰ درصد از دانش‌آموزان خراسان رضوی شامل ۱۰۸ هزار و  ۳۰۹ نفر در قالب پنج هزار و ۴۸۰ باب کلاس، در هزار و ۶۱۳ مدرسه غیردولتی تحصیل می‌کنند.

امروز ١۵ شهریور ماه سال تحصیلی مدارس در خراسان رضوی در قالب حضور دانش‌آموزان در کلاسهای درس آغاز شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید