اسلایدرسیاسی

مطالبه گری، وظیفه اصلی تشکل های دانشجویی/مسئولین را از خواب غفلت بیدار کنید

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مطرح کرد

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: یکی از وظایف تشکل های دانشجویی مطالبه گری از مسئولین است.

به گزارش خبرگزاری صدای مشهد، علی بابازاده ضمن تبریک و فرارسیدن ایام یوم الله دهه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پاسداری از ارزش های انقلاب رسالت تشکل های دانشجویی است، تشکل های دانشجویی باید با حفظ ارزش های انقلاب مسئولین را با مطالبه به جا از خواب غفلت بیدار کنند.

وی افزود: تشکل‌های دانشجویی از دانشجوهایی تشکیل شده که به این باور رسیده اند که دانشگاه صرفا محلی برای تحصیل نیست بلکه دانشجو وظایفی همچون تبیین و روشنگری در جامعه را نیز دارد. ما باید دهه فجر را به شکلی تبیین کنیم که استمرار نظام اسلامی تضمین شود.

باید دهه فجر را به شکلی تبیین کنیم که استمرار نظام اسلامی تضمین شود.

وی عنوان کرد: حضور دانشجویان در صحنه به معنای احساس مسئولیت و ارتقا سطح، برای پذیرش مسئولیت های بزرگ در جامعه فردا است.

بابازاده با بیان اینکه نگاه فعلی دانشجو و عام مردم به مسئولین به نسبت عملکرد آنهاست خاطر نشان کرد: مهم‌ترین سرمایه کشور «اعتماد میان ملت، دولت و حکومت» است و این ارتباط باید تقویت شود. چرا که مسئله معیشت مردم اولویت دارد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین تصریح کرد: افرادی که نسبت به جوان‌ها با چشم بدبینی نگاه می‌کنند یا مردم را بدبین می‌کنند، خدمت نمی‌کنند به کشور؛ جوان‌ها را باید حفظ کرد، باید از اینها قدردانی کرد، امروز هم تعداد انها کم نیست.

بابازاده تاکید کرد: پیشرفت کشور در گرو توجه به جوانان متخصص و متعهد است وقت آن است تا میدان برای جوانان انقلابی باز کنید تا این روحیه انقلابی تقویت گردد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد در پایان به نقل از شهید بهشتی بیان کرد: رسالت دانشجو در این است که در برابر دردهای جامعه برای همیشه حساس مانده تا فقر و محرومیت را دریایند، نه انکه پس از فارغ التحصیل و صاحب شعل شدن هر اندازه که شغل او ارتقا یافت حساسیتش نسبت به مسائل کاهش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید