اجتماعیاسلایدر

جشنواره غذای ملل فرصتی برای تبادل فرهنگی و ارتباط بین کشورهای اسلامی است

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در بازدید از جشنواره غذای ملل با خبرنگار ما گفتگو کرد که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: غذا یکی از عوامل ارتباطی بین کشورهای اسلامی است و جشنواره غذای ملل ظرفیت خوبی برای حضور کشورهای اسلامی است جهت تبادل فرهنگی بین مردم سایر کشورهاست و زمینه تعاملات آتی را فراهم می‌کند.

مهدی ابراهیمی در بازدید از جشنواره غذای ملل و صنایع دستی، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مشهد با حضور ۲۰ میلیون زائر ایرانی و ۴ میلیون زائر خارجی دارای ظرفیت بزرگی است. در کشور ما کمتر شهری با چنین ظرفیتی وجود دارد، همین ظرفیت موجب حضور کشورهای اسلامی در جشنواره غذای ملل و صنایع دستی شده است.

وی با بیان اینکه غذا یکی از عوامل ارتباطی بین کشورهای اسلامی است افزود: این جشنواره ظرفیت خوبی برای حضور کشورهای اسلامی است جهت تبادل فرهنگی بین مردم سایر کشورهاست و زمینه تعاملات آتی را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد غذا را بهانه‌ای برای آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم هر کشور برشمرد و گفت: امید است جشنواره غذای ملل و صنایع دستی به صورت دوره‌ای و فصلی برگزار شود که ظرفیت‌های جهانشهر برکت و کرامت بیش از پیش به مردم معرفی شود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید