شهریفرهنگی

چاپ هشتمین کتاب کارگر فضای سبز مشهدی

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از چاپ هشتمین کتاب محسن رحیم دل، کارگر فضای سبز مشهدی با عنوان «تنگه علیمردانی» و تقدیر از فعالیت ها و خدمات این کارگر خوش ذوق مشهدی خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، مهدی یعقوبی در حاشیه دیدار و تقدیر از این نویسنده مشهدی، اظهار کرد: تمامی نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا با ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران رضوی، با تمام وجود خادم الرضا باشند؛ در این میان هم هستند کسانی که علاوه بر خدمت در بدنه مدیریت شهری، در سنگرهای دیگر نیز به شهر و مردم خدمت می کنند.

وی افزود: نگارش هشت کتاب داستانی با موضوعات مختلف توسط آقای رحیم دل، نشان از تلاش خستگی ناپذیر این نویسنده ارزشمند و شاغل در بدنه خدمات شهری شهرداری مشهد است و برخود وظیفه میدانستیم تا از تلاش های ایشان قدردانی کنیم.

حمایت از استعداد ها و نیروهای شاغل در بدنه مدیریت شهری مورد تاکید شورای ششم

حسن کریمدادی، رییس کمیسیون سلامت، بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی مشهد مقدس نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش های محسن رحیم دل در زمینه نگارش و نشر آثار فرهنگی، گفت: حمایت از استعداد ها و نیروهای شاغل در بدنه مدیریت شهری که در عرصه های فرهنگی نیز مشغول فعالیت هستند یکی از موضوعات مورد تاکید شورای ششم است.

استعدادهای هنری و فرهنگی مختلفی در حاشیه شهر مشهد وجود دارد

همچنین سید ابراهیم علیزاده، رییس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی مشهد نیز در این دیدار گفت: استعدادهای هنری و فرهنگی مختلفی در حاشیه شهر مشهد وجود دارد که شناسایی و حمایت از آنان، می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگی مشهد مقدس داشته باشد.

گفتنی است محسن رحیم دل، کارگر فضای سبز شاغل در منطقه ۴ شهرداری مشهد و متولد سال ۵۳، تاکنون هشت کتاب با عناوین قصه های کوچه بازاری، جوش شیرین، غروب شد بیا، رد پای شیشه ای، کلاغ فضول، چنگ بزن، مجموعه ای با شرکت نویسندگان خراسان و تنگه علیمردانی تالیف و نشر کرده است و هشتمین کتاب وی به روایت رشادت های سردار شهید، حسن علیمردانی در تنگه چذابه اختصاص دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید