اجتماعیاسلایدر

اخبار پلیسی | از پرونده سارق لباس در پنجراه مشهد تا قاچاق ۲کیلو و ۷۰۰گرم تریاک در معده

مرکز رسانه نیروی انتظامی مشهد در اخباری جداگانه آخرین خبرهای پلیسی امروز را برای رسانه ها ارسال کرد که از نظر می‌گذرد.

 

 به گزارش صدای مشهد، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت از مغازه های پوشاک محدوده خیابان نواب صفوی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دوربین های مداربسته تعدادی از فروشگاه ها، تصاویری از متهم که زنی میانسال است را به دست آورده و مشخص شد این زن در ساعت تعطیلی مغازه ها در طول روز که اجناس را جمع آوری نمی کردند در پوشش جمع آوری ضایعات اقدام به سرقت اجناس از روزنه های درهای کره کره ای می کرده است.

نگهبان تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از چند روز تحقیقات گسترده میدانی سرانجام این زن دوره گرد را دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاهش را بازرسی از محل ۲۳۰ قلم انواع پوشاک را کشف کردند.

وی گفت: متهم ۳۸ ساله که دارای چند فقره سابقه کیفری به جرم سرقت است در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۳۶ فقره سرقت پوشاک از مغازه های بلوار نواب صفوی و طبرسی  و فروش قسمتی از اموال مسروقه به افراد مالخر اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان یاداور شد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

۳سرنشین پژو ۲کیلو و ۷۲۸گرم تریاک بلعیده بودند/ دستگیری ۳قاچاقچی در فریمان

 

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان از کشف ۲ کیلو و ۷۲۸ گرم تریاک بلعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد ابراهیمی در این باره گفت: تیم های پلیس مبارزه با موادمخدر فریمان با همکاری اطلاعاتی ماموران انتظامی زاوه یک دستگاه خودرو سواری پژو۴۰۵ حامل موادمخدر را در محور کله منار فریمان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان افزود: پلیس در بازرسی اولیه از خودرو موردنظر ۳۴۶ گرم تریاک در قالب ۲۹ بسته که بصورت کاملا ماهرانه بسته بندی شده بود کشف و در تحقیقات بعدی پرونده مشخص شد هر ۳ سرنشین خودرو اقدام به بلعیدن موادمخدر کرده اند که با انجام اقدامات پزشکی ۲ کیلو و ۷۲۸ گرم تریاک از متهمان کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان این که در این عملیات ۳ متهم مرد دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید