شهری

روسای کمیسیون‌های شورای شهر مشهد تا پایان هفته انتخاب می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تا پایان هفته کمیسیون‌ها وقت دارند که انتخابات داخلی خود را انجام دهند.

به گزارش صدای مشهد، محمدرضا حیدری، در حاشیه یکصدوسومین جلسه علنی پنجمین دوره شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در خصوص انتخابات ریاست کمیسیون‌ها اظهار کرد: جلسه داخلی در کمیسیون‌ها با اعضایی که برای هر کمیسیون انتخاب شد، برگزار می‌شود.

اعضای هر کمیسیون از بین خود، رئیس و نایب رئیس را انتخاب می‌کنند. تا پایان هفته کمیسیون‌ها وقت دارند که انتخابات داخلی هر کمیسیون انجام شود. از هفته آینده و بعداز تعطیلات، کمیسیون‌ها با ترکیب جدید کار خود را آغاز می‌کنند.

وی همچنین در ابتدای جلسه اظهار کرد: سه‌شنبه، ۴ شهریور ماه سالروز درگذشت مهدی اخوان ثالث، یکی از  نامدارترین شاعران معاصر ایران و برخاسته از شهر مشهد و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. بزرگداشت این چهره شاخص ملی وظیفه همگان است و خرسندیم که در شورای پنجم مشهد یکی از خیابان‌های این شهر را به نام این شاعر نام‌گذاری کردیم.

وی افزود: همچنین ۴ شهریورماه ، روز کارمند نیز است. یکی از سرمایه‌های ارزشمند هر سازمان اجتماعی منابع انسانی آن است که در کنار فرآیندها و مقررات نقش پیشبرد اهداف سازمان را بر عهده دارد و به عنوان دارایی سازمان تلقی می‌شود.

کارمندان در بخش‌های مختلف دولت به‌ویژه در مجموعه پرتلاش شهرداری و مدیریت شهری فداکارانه مشغول فعالیت هستند و جدا از توجه به مسائل معشیتی و مالی موضوع منزلت اجتماعی، ارتقای کارمندان و افزایش تلعق آن‌ها به سازمانی که در آن مشغول به کار هستند و همچنین کارآمدی سازمان از نکات بسیار مهم و قابل توجه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید