اسلایدرصدای محلاتمنطقه هفت

حضور ۴۰۰ بانوی ورزشکار منطقه۷ در همایش تفریحی ورزشی صبحگاهی

در پارک ریحانه برگزار شد

 

همایش تفریحی ورزشی صبحگاهی با حضور ۴۰۰ بانوی ورزشکار در رده های سنی مختلف در بوستان ریحانه برگزار شد.

استقبال خوب از همایش
امروز پنجشنبه ۲۴آذرماه سال جاری بوستان ریحانه، میزبان ۴۰۰نفر از بانوان فعال و ورزشی که عمدتا در کلاس های ورزش صبحگاهی سالن های ورزشی سطح منطقه۷ شرکت داشتند، بود.

شهردار منطقه۷ در حاشیه برگزاری این مراسم از استقبال خوب بانوان یاد کرد و گفت: قصد داریم اجرای چنین برنامه هایی که موجب نشاط بانوان و به تبع آن سلامتی و نشاط خانواده ها است را ادامه دهیم.

معجزه ورزش
پروین هاجری، از جمله مربیان با سابقه است که سال‌هاست در فرهنگسرای غدیر مربی ورزشی است. با اینکه ۵۰سال دارد و سه فرزند بزرگسال؛ اما اصلا سنش به ظاهرش نمی‌خورد و به او با خنده می‌گویم معجزه ورزش را می‌شود با شما به خوبی دید.
هاجری درباره برنامه‌های ورزشی که شهرداری برگزار می‌کند ابراز خرسندی می‌کند و ادامه می‌دهد: این مدل همایش‌ها با اینکه زمانش کوتاه است اما اثر آن را به خوبی می‌توان دید و دوستان و شاگردان قدیمی و همکارانم را هر چند وقت یکبار می‌توانم در این برنامه‌های متمرکز ببینم و از طرفی وزنه سلامتی خانواده‌ها را هم بالا می‌برد.

حضور مادران و دختران در برنامه‌های ورزشی

وحید برجسته نژاد، شهردار منطقه۷ همچنین در بخش دیگری عنوان کرد:در این همایش از ۱۰مربی صبحگاهی تقدیر به عمل آمد و به قید قرعه از میان شرکت کنندگان به ۱۲۰نفر جوایزی اهدا شد.

وحید برجسته نژاد افزود: از جمله حُسن های این برنامه حضور مادران به همراه دخترانشان بود که در میان جمعیت خودنمایی می کرد و بی گمان تشویق به امر ورزش از سوی والدین در راستای حفظ سلامت فرزندان از جمله نکات مثبتی است که شهرداری می تواند با اجرای چنین همایش هایی بستر آن را فراهم آورد.
گفتنی است میز سلامت در حاشیه این همایش مستقر بود و بیش از ۱۰۰نفر برای سنجش فشار خون و بیش از ۲۰۰نفر برای اندازه گیری قد و وزن مراجعه داشتند.

مادربزرگ ورزشکار
در میان جمعیت شرکت کننده پیرزنی که از رنگ روسری‌اش می‌شد فهمید سادات است توجهم را جلب کرد. مشخص بود از مادربزرگ‌هایی است که هر نوه‌ای دلش می‌خواهد داشته باشد. صدیقه سادات میرصادقی، ۶۶ساله است و قدمت فعالیت ورزشی‌اش به پیش از احداث فرهنگسرای غدیر برمی‌گردد. می‌گوید: قبل از آن توی پارک جلوی فرهنگسرا با چند نفر از دوستان ورزش می‌کردیم و بعد از آنکه کلاس‌های ورزشی فرهنگسرای غدیر راه اندازی شد به صورت مداوم حضور داشتم. امروز هم به همراه نوه‌ام در این مراسم آمدم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید