اسلایدر

تکلیف سرویس مدارس خراسان رضوی نامشخص است

رییس انجمن اولیاء و مربیان در اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تکلیف سرویس های خودروی مدارس را در سال تحصیلی جاری نامشخص توصیف کرد و گفت: اکنون افق روشنی برای دریافت تقاضای سرویس مدرسه در این استان وجود ندارد.

به گزارش صدای مشهد، محمد قراول افزود: روشن نبودن وضعیت حضور دانش‌آموزان در مدارس و نوسان وضعیت شیوع ویروس همه‌گیر کرونا موجب شده تا تکلیف اولیاء دانش‌آموزان برای تصمیم در خصوص ارائه تقاضای سرویس خودرویی برای رفت و آمد فرزندانشان در مسیر خانه و مدرسه چندان روشن نباشد. 

وی گفت: استقبال مناسبی تاکنون از سوی والدین برای استفاده از سرویس خودرویی مدرسه در این استان صورت نگرفته است.

قراول افزود: همچنین تاکنون شماری از رانندگان تایید صلاحیت شده برای کار در سرویس مدارس خراسان رضوی از ادامه فعالیت در این بخش اعلام انصراف کرده‌ اند و انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی هم جایگزینی رانندگان تاکسی را در صورت دریافت تقاضا به این منظور اعلام نموده است. 

وی ادامه داد: این در حالی است که همه تمهیدات لازم برای راه‌اندازی سرویس خودرویی مدارس در خراسان رضوی فراهم شده و حتی نرخنامه سرویس مدارس در وضعیت زرد شیوع کرونا و استفاده دانش‌آموزان برای مدت سه روز در هفته تعیین گردیده اما باز هم استقبال از سوی والدین صورت نگرفته است. 

وی گفت: به این ترتیب این انجمن همچنان منتظر تصمیم‌گیری والدین در این زمینه است و امیداوریم ظرف هفته آتی تغییرات مثبتی را در وضعیت نامعلوم کنونی این حوزه شاهد باشیم. 

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی، یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل در ۱۱ هزار و ۴۵۳ مدرسه دارد. /ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید