اقتصادی

همکاری سازمان همیاری با بزرگترین تولید کننده ماشین آلات آتش نشانی کشور برای تامین نیاز شهرداریها

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از همکاری با بزرگترین شرکت تولیدکننده ماشین الات و تجهیزات آتش نشانی کشور به منظور تامین نیاز مدیریت شهری به ویژه شهرداری های تازه تاسیس خبر داد.

به گزارش  صدای مشهد، محمدرضا تازیکی با اشاره به بازدیدش از شرکت سنگین کار صنعت، بزرگترین و باسابقه ترین مرکز فعال در زمینه طراحی، ساخت و نصب تجهیزات آتش نشانی و امداد و نجات کشور گفت: این بازدید با هدف شناسایی پتانسلی های این شرکت در حوزه تولید یکی از مهمترین ماشین آلات و تجهیزات حوزه مدیریت شهری و تامین نیاز شهرداری های استان به این تجهیزات انجام شد.

وی افزود: با توجه به ظرفتیهای این مرکز و توافقات اولیه تلاش داریم با انعقاد تفاهم نامه مشترک و قبول نمایندگی توسط سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در حوزه تامین نیاز شهرداری های استانهای مختلف و صادرات ماشین آلات آتش نشانی به دیگر کشور ها نیز با این شرکت همکاری کنیم.

تازیکی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ماشین آلات آتش نشانی از اساسی ترین تجهیزات و ملزومات حوزه مدیریت شهری محسوب می شود، امیدواریم بتوانیم شرایط مناسبی را برای شهرداری ها به ویژه شهرداری‌ های تازه تاسیس در جهت تامین نیازشان به این تجهیزات فراهم کنیم./م.ا/۳۵۹۰/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید