اسلایدراقتصادی

هیچ واحد تولیدی خراسان رضوی نباید به خاطر مشکلات مالی تعطیل شود

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس دستور رییس قوه قضائیه و مصوبات شورای تأمین هیچ واحد تولیدی این استان نباید به خاطر مشکلات مالی و تسهیلات تعطیل یا از چرخه تولید خارج شود.

به گزارش صدای مشهد، مهدی تقوایی روز دوشنبه در نشست با حضور فعالان اقتصادی شهرستان کاشمر افزود: تنوع خیلی خوبی از حضور بخش سرمایه‌گذاری، صنعت، معدن و کشاورزی را در این منطقه شاهد هستیم.

وی ادامه داد: کاشمر محصولات کشاورزی ارزشمند، معادن غنی، صنایع خوب و افراد مجاهدی دارد اما مشکل کشورهای کمتر توسعه‌ یافته این است که منافع فرد را بر منافع جمع اولویت می‌دهند و بسیاری از هدر رفت منابع مختلف نیز به این علت است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: اگر تلاش بر تشکیل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی می‌شود به خاطر ایجاد همگرایی و نگاه جمعی است که اگر انجام نشود معضلات بدتر خواهد شد.

تقوایی افزود: چرا باید ارز ۴۲۰۰ تومانی به افراد برای تأمین نهاده داده شود اما دامدار ما همچنان مجبور باشد همان نهاده مورد نیاز را با قیمت آزاد خریداری کند؟ متأسفانه ارز ۴۲۰۰ تومانی به اسم تأمین نهاده داده می‌شود اما در جای دیگر هزینه و توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: انحرافات محل مصرف ارزهای دولتی موجب آسیب جامعه تولیدکننده شده است و به همین جهت امروز باید یک کار خاص انجام شود و نسبت به تک‌تک پروژه‌های شهرستان حساس بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید