اسلایدرشهری

بازگشایی باغ‌وحش مشهد

مالک باغ‌وحش وکیل‌آباد مشهد با اشاره به بازگشایی مجدد این مکان گفت: درحال حاضر، مشکل آب شهری باغ‌وحش حل شده و درب‌ باغ‌وحش مشهد به روی بازدیدکنندگان باز است.

به گزارش صدای مشهد، مهدی رستمی درخصوص بازگشایی مجدد باغ‌وحش وکیل‌آباد، اظهار کرد: باغ‌وحش وکیل‌آباد از ابتدای کار خود مشکل لوله‌کشی آب شهری داشت. به دستور مقام دادستانی قرار بر این شد، زمانی که لوله‌کشی در باغ وحش انجام شود، بازگشایی باغ‌وحش صورت بگیرد. اخیرا به دستور دادستانی و فرمانداری مشهد، لوله‌کشی آب شهری در باغ‌وحش وکیل‌آباد انجام شد. 

وی افزود: درحال حاضر، مشکل آب شهری باغ‌وحش حل شده و درب‌ باغ‌وحش مشهد به روی بازدیدکنندگان باز است. از ابتدای کار، باغ‌وحش آب شرب شهری نداشت و با تانکر، آب را به این مکان می‌آوردند. 

رستمی تاکید کرد: درب‌های باغ‌وحش وکیل‌آباد از زمان شیوع ویروس کرونا بسته و تعطیل بود. از هفته گذشته درب باغ‌وحش وکیل آباد به روی بازدیدکنندگان باز شده است. 

وی عنوان کرد:  باغ‌وحش و جایگاه‌های بازدیدکنندگان به طور مرتب ضدعفونی می‌شود. همچنین درب باغ‌وحش همه روزه از ساعت ۸ صبح الی غروب آفتاب به روی علاقه‌مندان باز است. 

مالک باغ‌وحش مشهد، ادامه داد: در ورودی باغ‌وحش  وکیل‌آباد از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود. همچنین برای کنترل و بهداشت جلوی درب ورودی ماسک و دیگر وسایل بهداشتی به افراد داده می‌شود. 

رستمی تصریح کرد: با شیوع کرونا، باغ وکیل‌آباد مشهد بدون هیچ دستوری از دانشگاه علوم پزشکی  و محیط زیست ، بسته شد. بعد از این مسأله و با گذشت چند روز از  تهران دستور دادند که درب باغ‌وحش‌ها بسته شود که ما قبل از آن، درب باغ‌وحش مشهد را بسته بودیم. 

وی بیان کرد: از مدت‌ها قبل از تهران اعلام شد که باغ‌وحش‌های سراسر ایران می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند. تنها باغ وحش وکیل آباد مشهد بود که بازگشایی آن به تاخیر افتاده بود./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید