شهری

اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ورود به مناطق پیرامونی و کم برخوردار

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد بر لزوم تشکیل دبیرخانه دائمی ارائه و جذب فرصت های سرمایه گذاری در مشهد تاکید کرد.

رمضانعلی فیضی در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه برای شهر مشهد که از نظر ظرفیت ها دارای گوناگونی های زیادی است باعث شده تا فرصتها را در منظر ایران دوستان و مشهد دوستان قرارداده تا بتوانند به رشد و بالندگی مشهد کمک کنند.

وی با بیان این مطلب که امیدوارم خروجی این رویداد به نفع مردم و زائران شهر مشهد باشد، ادامه داد: شعار محوری شورای پنجم، توسعه متوازن است، پهنه هایی در پیرامون شهر داریم که بکر بوده و مناسب سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری در آنها باعث عدالت در توسعه شهر و امکانات شهری می شود.

فیضی گفت: چند تن از سرمایه گذاران و نهادها در این نمایشگاه برای ورود به مناطق کم برخوردار اعلام آمادگی کرده اند که امیدوارم این مهم چهره شهر مشهد را از نابرابری ها پاک کند.

وی اذعان داشت: معتقدم این نمایشگاه باید به صورت دوره ای و فصلی برگزار شود و پیشنهاد دارم تا دبیرخانه دائمی ارائه و جذب فرصت های سرمایه گذاری در شهر مشهد تشکیل شود تا محلی برای گفتگوی سرمایه گذاران و مجریان پروژه ها باشد.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما ریل گذاری لازم را در شورای شهر برای سرمایه گذاری انجام دادیم تا نامگذاری شمال و جنوب در شهر از بین برود و توسعه، عدالت محور باشد، در همین‌ راستا ده ها پروژه، رفع مشکل و مجددا مشغول به کار شدند و در ادامه نیز دستمان به سوی سرمایه گذاران دراز است و برایشان فرش قرمز پهن کرده ایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید