شهری

اعلام آمادگی شهرداری برای ضدعفونی مدارس مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با اشاره به ضدعفونی ۹۰ مدرسه گفت: در صورت درخواست آموزش و پرورش، آمادگی لازم برای ضدعفونی سایر مدارس سطح شهر توسط اکیپ‌های ضدعفونی این معاونت وجود دارد.

به گزارش صدای مشهد، مهدی یعقوبی اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و مبارزه با ویروس کووید-۱۹، طی عملیات ضد عفونی ۹۰ مدرسه، کلاس‌های درس، سرویس‌های بهداشتی، آب ‌خوری و دیگر فضاهای تجمعی دانش آموزان در این مدارس ضدعفونی شد.

وی افزود: ضدعفونی مدارس در زمان عدم حضور دانش آموزان در مدرسه انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد بیان کرد: از ابتدای طرح مقابله با کرونا توسط شهرداری مشهد تاکنون بیش از ۹۰۰ نیرو شامل ۵۴۰ نیروی خدمات شهری و ۳۶۰ نیروی داوطلب کار ضدعفونی معابر عمومی، مکان‌های پرتردد، بیمارستان‌ها و سایر اماکن عمومی را برعهده دارند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی با استفاده از ۱۰۸ دستگاه خودرو در حال انجام است و روزانه بیش از ۶۰ نقطه از محلات شهر ضدعفونی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۳۵ هزار مورد از اماکن عمومی، ارگان‌های دولتی و سایر فضاهای عمومی توسط نیروهای معاونت خدمات شهری ضدعفونی شده است، اضافه کرد: اکیپ‌های ضدعفونی و گندزدایی معاونت خدمات شهری به صورت روزانه با تمام توان در تلاش هستند تا بهداشت عمومی جامعه به طور قابل قبولی افزایش پیدا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید