اسلایدرشهری

احتمال بارش‌های پراکنده در مشهد

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز در مشهد، احتمال بارش‌های پراکنده و ضعیف باران وجود دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز در مشهد، احتمال بارش‌های پراکنده و ضعیف باران وجود دارد.

یحیی قائنی‌پور اظهار کرد: در ۲۴ ساعته گذشته در ایستگاه‌های قوچان، سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب بارش باران گزارش شده است که بیش‌ترین میزان بارندگی در جغتای به میزان ۱۴ میلی‌متر بوده است.

وی با بیان اینکه «در ایستگاه جوین  بارندگی به میزان ۱۳ میلی‌متر گزارش شده است»، ادامه داد: در ایستگاه جغتای بارش ۵ سانتی‌متری برف نیز گزارش شده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: در استان امروز شاهد ادامه بارش‌ها به صورت پراکنده و در ارتفاعات نیمه‌شمالی هستیم که به صورت بارش برف پراکنده است.

قائنی‌پور افزود: برای امروز و امشب در محورهای کوهستانی استان، مه و کاهش‌ دید داریم، امروز در مشهد احتمال بارش‌های پراکنده و ضعیف باران وجود دارد.

وی با بیان اینکه «برای روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش سرعت وزش باد را داریم»، خاطرنشان کرد: امروز به طور میانگین ۴ تا ۶ درجه شاهد کاهش دما، به نسبت روز گذشته را داریم اما در روزهای آینده افزایش دما را در پیش خواهیم داشت.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه جو پایدار بوده، اما از روز چهارشنبه کاهش دما در استان را خواهیم داشت./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید