اجتماعیاسلایدر

آماده‌باش کامل برای ساماندهی افراد بی‌سرپناه

هوا سرد است؛ درصورت مشاهده افراد کارتن‌خواب در معابر شهری، مراتب را به سامانه تلفنی 137 اعلام کنید

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از آماده‌باش کامل و افزایش ظرفیت‌ها به منظور ساماندهی افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای مشهد، “مهدی ابراهیمی” با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دمای هوا طی روزهای آتی، اظهار کرد: تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص برای افراد کارتن‌خواب و بی‌سرپناه اندیشیده شده است.

وی گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به افزایش ۳ برابری سرویس‌های انتقال کارتن‌خوا‌ب‌‎ها به خانه سبز اشاره کرد؛ طی روزهای آتی تعداد ۱۰ دستگاه ون مشغول سرویس‌دهی در این خصوص خواهند شد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه در شرایط عادی هرشب به ۸۰ نفر در خانه سبز خدمات‌رسانی می‌شود، افزود: با تمهیدات صورت گرفته، ظرفیت افراد پذیرش شده به ۲۵۰ نفر خواهد رسید و تمهیدات ویژه نیز برای پذیرش شبانه‌روزی افراد بی‌سرپناه اندیشیده شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: از عموم شهروندان مشهدی تقاضا داریم که درصورت مشاهده افراد کارتن‌خواب در معابر شهری، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۳۷ اعلام و همچنین درصورت مشاهده پاتوق‌ها و مصرف‌های گروهی مواد مخدر، با تلفن ۱۰۰ تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید