اجتماعیاسلایدر

تقویت شوراهای اجتماعی محلات، رویکرد شورای شهر است

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس مطرح کرد

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: جایگاه و نقش‌آفرینی شوراهای اجتماعی محلات را تقویت خواهیم نمود؛ آیین‌نامه کنونی شوراهای اجتماعی محلات قطعا ایراداتی دارد و موضوعات مربوط به این نهاد را در شورای عالی استان‌ها نیز پیگیری می‌کنیم.

به گزارش صدای مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در نشست فصلی اعضای شورای اجتماعی محلات منطقه ۱۰ شهرداری مشهد با بیان اینکه شورای ششم نگاه متفاوت و جدیدی را نسبت به شوراهای اجتماعی محلات دارد، اظهارکرد: با آیین‌نامه جدید سعی کردیم که مشکلات را حتی‌الامکان کاهش دهیم؛ برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفت و اقداماتی نیز اجرایی شده است.

وی گفت: برخی دغدغه‌مندی‎‌ها در خصوص مشکلات شوراهای اجتماعی محلات بجاست ولی پروژه‌های زودبازده با تصمیم شما عزیزان در بودجه شهرداری قرار گرفته تا با نظر مردم شهرداری اقدام کند.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه شورای ششم باورمند به نظرات مردمی است، افزود: اولویت‌های عمرانی شهرداری در پروژه‌های زودبازده، با نظر شوراهای اجتماعی محلات و تشکل‌ها و ائمه مساجد و بسیج و غیره تعریف شد.

حاجی‌بگلو از ادامه‌دار بودن این رویکرد و نگاه خبرداد و تصریح کرد: جایگاه و نقش‌آفرینی شوراهای اجتماعی محلات را تقویت خواهیم نمود؛ آیین‌نامه کنونی شوراهای اجتماعی محلات قطعا ایراداتی دارد و موضوعات مربوط به این نهاد را در شورای عالی استان‌ها نیز پیگیری می‌کنیم.

وی با تقدیر از اعضای شوراهای اجتماعی محلات که صادقانه و بدون هیچ چشم‌داشت مادی در جهت خدمت به مردم و محله خود نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: مشارکت شما را باید بیش از پیش داشته باشیم تا بتوانیم موجبات اعتلا کمی و کیفی سطح خدمات را در شهر به ارمغان آوریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید