اسلایدرشهری

لزوم ارائه آموزش های فرهنگ شهروندی در مدارس

معتقدم که می توان با همکاهنگی با آموزش و پرورش کارشناسانی را به مدارس اعزام و موضوعات مرتبط با فرهنگ شهروندی ازجمله استفاده از قطار شهری را به دانش آموزان ارائه کرد.

مدیرکل حوزه شهردارو امورشورای اسلامی شهر شهرداری مشهد با اشاره به اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ شهروندی به ویژه درمیان دانش آموزان گفت: ارائه مباحث مرتبط با آموزش های فرهنگ شهروندی درمدارس یکی از راه های تاثیر گذار درتوسعه فرهنگ شهروندی است.

 مهدی حاتمی درحاشیه بازدید ازویژه برنامه های قطارشهری در حوزه آموزش فرهنگ شهروندی طرح “ایستگاه شهروند” که با حضورمجتبی بهاروند رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرمشهد انجام شد، افزود: اجرای طرح آموزشی”ایستگاه شهروند” با حضور دانش آموزان در ایستگاه قطارشهری از سوی شرکت بهره برداری قابل تقدیر است که سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری نیز می تواند در این گونه طرح ها مشارکت داشته باشد.

وی ادامه داد: معتقدم که می توان با همکاهنگی با آموزش و پرورش کارشناسانی را به مدارس اعزام و موضوعات مرتبط با فرهنگ شهروندی ازجمله استفاده از قطار شهری را به دانش آموزان ارائه کرد.
آموزش دانش‌آموزان آثار و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر رده های سنی دارد

همچنین مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز در حاشیه بازدید از طرح “ایستگاه شهروند” اظهارکرد: اقدام بسیار ارزشمندی از سوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در آموزش به دانش آموزان انجام شده است.

وی افزود: ارائه آموزش‌هایی که در این دوره شاهد آن هستیم فراتر از وظایف و مسئولیت های تعریف شده برای شرکت بهره‌برداری قطارشهری است، لذا معتقدیم سازمان اجتماعی و فرهنگی نیز که مسئول مستقیم فعالیت در حوزه آموزش های فرهنگ شهروندی است، باید در این زمینه همکاری داشته باشد تا تاثیرگذاری و جامعه هدف بیشتری را بتوان تحت پوشش قرارداد.

وی در ادامه گفت: آموزش دانش‌آموزان آثار و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر رده های سنی دارد؛ کودکان تاثیرگذاری خوبی روی والدین دارد که طرح همیار پلیس، مصداق بارزی برای این مدعاست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید