اسلایدرسیاسی

استاندار خراسان رضوی تشدید اقدامات مقابله با کرونا را خواستار شد

استاندار خراسان رضوی گفت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای در برابر کرونا باید در این استان تشدید شود تا بتوانیم ویروس کرونا را کنترل کنیم.

علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه در سخنانی که از طریق ویدیو کنفرانس برای فرمانداران خراسان رضوی پخش می شد با قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران این استان در زمینه مقابله با بیماری کرونا افزود: تجمع در مکان‌های عمومی و سرپوشیده امکان شیوع را بیشتر می‌کند که باید از اجتماعات پرهیز شود.

وی ادامه داد: برگزاری هرگونه اجتماع در شهرستان‌های خراسان رضوی ممنوع است.

استاندار خراسان رضوی از همه دستگاه‌های اجرایی، کادر درمانی و پزشکی که با تمام توان برای مقابله با ویروس کرونا درحال تلاش هستند قدردانی کرد.

از روز سی ام بهمن ماه تاکنون ۲۵۰ نفر با علائم سندرم حاد تنفسی در سامانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۱۲ شبکه بهداشت زیر مجموعه آن ثبت شده است که این افراد در بیمارستان بستری و برخی از آنان  بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون نتیجه آزمایش ابتلای ۱۹ نفر به سندروم حاد تنفسی در خراسان رضوی مثبت شده که یک نفر از آنها فوت کرده است.

از مجموع این ۱۹ نفر، هفت نفر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شبکه های بهداشت زیر مجموعه آن، ۹ نفر در نیشابور و سه نفر در سبزوار هستند.

بر اساس ابلاغ “ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا” هم‌ اینک تمامی دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، مدارس، سینماها، سالنهای مجالس عمومی، ورزشگاهها و سالنهای ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و هنری و همایشهای غیر ضرور به منظور پیشگیری از احتمال شیوع بیماری همه‌گیر کرونا تعطیل و متوقف شده‌اند.

این شرایط اجتناب‌ناپذیر که سبب کاهش رفت و آمدهای مردم و مراودات عمومی شده خود به‌ خود بر کاهش فعالیتهای بازار، اصناف و امور تجاری تاثیر گذاشته است.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید