اسلایدرسیاسی

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: جنگ اقتصادی را با موفقیت پشت سر می‌گذاریم

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی گفت: با تکیه بر نیروهای موثر پرورش یافته در دانشگاه‌ها و همت والای مردم، جنگ اقتصادی را با موفقیت پشت سر می‌گذاریم.

به گزارش صدای مشهد، حجت الاسلام صفدری روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با مسوولان دانشگاه‌های خراسان رضوی در مشهد به بیان روایتی از حضرت امام علی (ع) در مورد اهمیت تعلیم اشاره کرد و افزود: هرکس خودش را در جایگاه تعلیم گذاشت باید قبل از آموزش به دیگران، به تعلیم نفس خود بپردازد و این در مورد تمامی روسا، اساتید و مدیران صدق می‌کند.

وی ادامه داد: هر استاد در تعاملات و تعالیم خود قبل از اینکه دیگران را مخاطب قرار دهد باید خودسازی کند. هر استاد در دانشگاه به مثابه یک فرمانده است که با تلاش و خودسازی به این جایگاه دست یافته و اگر امروز شاهد توفیقاتی در زمینه های مختلف هستیم به خاطر موفقیت استادان در تربیت نسل جدید است.

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: جامعه امروز ما با وجود چالش ها دارای رشد متوازنی است و در حوزه تربیت نیروی انسانی گام های بلندی برداشته شده که این پیشرفت ها نیز به واسطه تلاش های مسوولان دانشگاهی ما رخ داده است، مشکلات و فشارهای موجود نباید باعث کم رنگ شدن این اقدام موثر در ذهن ها شود.

وی افزود: امروز در توسعه به توازن قابل ملاحظه ای رسیده ایم چون نیروی انسانی ما متوازن رشد کرده است و یکی از مواردی که می توان در مورد پیشرفت های قابل ملاحظه امروز کشور به آن اشاره کرد مدیریت بیماری کرونا با وجود تحریم ها و فشارهای دیگر است.

حجت الاسلام والمسلمین صفدری با اشاره به نقش آمریکا در ایجاد چالش برای ملت مقاوم ایران ادامه داد: رهبران کاخ سفید برای حفظ برتری خود در معادلات جهانی و منطقه ای راهبرد تضعیف ایران را در پیش گرفته اند که در مقابل، جمهوری اسلامی ایران قاطعانه در برابر این رویکرد ایستاده و آن را ناکارآمد ساخته است.
در ابتدای این جلسه تعدادی از روسای دانشگاه ها آخرین وضعیت دانشگاه های استان را تشریح کردند./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید