اسلایدرفرهنگی

توقفگاه‌های حرم مطهر رضوی تعطیل شد

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: در آستانه اربعین حسینی همه توقفگاه‌های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) از امروز (چهارشنبه) تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش صدای مشهد، امین بهنام گفت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و نظم‌ بخشی خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران حسینی، براساس نظر شورای تأمین استان خراسان رضوی، توقفگاه‌های حرم مطهر رضوی از ظهر امروز تعطیل شده است.

وی افزود: زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای تسهیل شرایط، از تردد با وسایل نقلیه شخصی در محدوده حرم مطهر رضوی خودداری کنند و از همه همشهریان تقاضا داریم برای تسهیل شرایط رفت و آمد در این ایام از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سه توقفگاه در مجموعه بارگاه مقدس حضرت امام هشتم (ع) برای ارائه خدمات به خودروهای زائران، سه توقفگاه برای ارائه خدمات به موتورسیکلت و دوچرخه و یک توقفگاه نیز برای استفاده خودروهای خدمه و کارکنان حرم مطهر رضوی پیش‌بینی شده است.

در مجموع برای حدود ۱۸۰۰ دستگاه خودرو متعلق به زائران در سه توقفگاه، ۶۰۰ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه و ۴۳۰ دستگاه خودرو متعلق به خدمه و کارکنان حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) خدمات توقفگاهی در بارگاه ملکوتی ثامن الائمه (ع) ارائه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید