اجتماعیاسلایدر

کشف ۹۰۰ کیلو مواد مخدر و محموله عتیقه در خراسان رضوی

یک محموله 200کیلویی تریاک نیز در ورودی شهر مشهد کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی تربت حیدریه در یک رشته عملیات پلیسی، موفق به کشف ۹۰۰ کیلو انواع موادمخدر وهمچنین سکه و نقره‌های تاریخی مربوط به دوران قبل از اسلام شدند.

به گزارش صدای مشهد، سردار” ابراهیم قربان زاده” در تشریح این خبر افزود: در ۴۸ ساعت گذشته ۳ باند تهیه و توزیع موادمخدر و یک باند قاچاق عتیقه جات بااقدام های گسترده اطلاعاتی ماموران فرماندهی انتظامی تربت حیدریه در ایستگاه ایست و بازرسی کامه شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از این قاچاقچیان ۹۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر و محموله عتیقه که از استان‌های جنوبی کشور به مشهد قاچاق می شد کشف و در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۹ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی گفت: بنابر اعلام نظر کارشناسان سازمان میراث فرهنگی از محموله اشیاء تاریخی کشف شده، ۷۵ سکه مربوط به دوره قبل از اسلام تا دوره قاجار و ۱۱ کیلوگرم نقره عتیقه می باشد که از ارزش ریالی آن درحال برآورد است.

سردار قربان زاده خاطرنشان کرد: اشیاء کشف شده به موزه بزرگ خراسان تحویل خواهد شد.

کشف محموله ۲۰۰کیلویی تریاک در ورودی شهر مشهد

سرهنگ مهدی سلمانیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی گفت: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی های گسترده، یک دستگاه خودروی سنگین حامل مواد افیونی را در ورودی شهر مشهد ردزنی و توقیف کردند.

وی افزود: در این عملیات غافلگیرانه با بازرسی خودروی تریلی ۲۰۰کیلو تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

گفتنی است تحقیقات در این خصوص هنوز ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید