اسلایدرسیاسی

شیوه‌نامه‌های بهداشتی در عزاداریهای خراسان رضوی رعایت شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق گزارش‌های رسیده تاکنون پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم در استان به خوبی رعایت شده است.

به گزارش صدای مشهد، حسن جعفری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان گفت: با توجه به ویژگی خاص محرم امسال و تقارن عزاداری و شیوع ویروس کرونا حفظ سلامت عزاداران بر ما واجب است و به همین دلیل ستاد ملی کرونا پروتکل‌ برگزاری مراسم عزاداری را برای این منظور ابلاغ کرده است.
وی مسوول رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایام سوگواری را سازمان تبلیغات اسلامی معرفی کرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، دولت آنها را اخلاق‌مدار و مردمی خواند و یادآور شد: یکی از ویژگی‌های دولت در جمهوری اسلامی مردم‌محور بودن آن است.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری برای مدیران اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید گزارش عملکرد خود را مدون کنند و در اختیار روابط عمومی‌ها قرار دهند تا مردم از آنها مطلع شوند.

وی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت اشاره و تأکید کرد: باید تا پایان دولت خدمات دستگاه‌های اجرایی افزایش پیدا کند و در سال جهش تولید جهش خدمت را نیز شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی همچنین به پروژه‌های دانش بنیان و نقش ویژه آنان در تولید داخلی اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های استانی باید از نخبگان و پروژه‌های اجرایی حمایت کنند.

همکاری با ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس و احداث خانه‌های مدرن در شهرستان‌ها و ارائه گزارش ماهیانه خدمات مدیران توسط دستگاه‌ها تا پایان دولت از دیگر نکات مورد تأکید جعفری در این جلسه بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید