اجتماعیاسلایدر

سه پویش مردمی برای جانفدا

رادیو مقاومت در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها برگزار می‌کند

مدیر رادیو مقاومت گفت: پویش های #وصیت_نامه_خوانی، #شهید_وطن و #به_نیت_حاج_قاسم در رادیو مقاومت راه اندازی شد.

به گزارش صدای مشهد به نقل از رادیو مقاومت، رضا کوچک زاده اظهار کرد: در پویش #وصیت_نامه_خوانی ؛ مخاطبین و علاقه مندان به سردار دلها، خود یا فرزندانشان می‌توانند فرازهایی از وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در فایل های کوتاه(زیر یک دقیقه) خوانده و صوت یا تصویر آن را برای ما ارسال کنند.
وی افزود: فایل‌های ارسالی برای شرکت در این پویش هم در رادیو مقاومت به صورت صوتی پخش می‌شود وهم در کانال‌های رادیو مقاومت به اشتراک گذاشته می شود. همچنین در سایت رادیو مقاومت نیز در قسمت چندرسانه ای و گالری تصاویر بارگزاری می‌شود.
مدیر رادیو مقاومت یادآور شد: علاقمندان می‌توانند فیلم و یا فایل صوتی خود را به شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ ارسال کنند.

“پویش شهید وطن”

کوچک زاده ادامه داد: در پویش #شهید_وطن رادیونما مقاومت علاقمندان لازم است برای نشان دادن ارادت به شهدای ایران اسلامی‌مان از تـصـویـر شهید شهر یا روستای خود عکس بگیرند و بـرای مـا ارسال کنند.
وی تاکید کرد: برای حضور در این پویش باید تصاویر درخواستی را به همراه نام و شهر خود به شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ ارسال کنند تا در رادیونمای شبکه پخش شود.
مدیر رادیو مقاومت با تاکید بر اینکه تصاویر ارسالی در رادیو نمای مقاومت (قابل دریافت از گیرنده‌های دیجیتال کانال ۱۱۵ تلویزیون و همچنین اپلیکیشن ایرانصدا) پخش می‌شود، اضافه کرد: به عکس های ارسالی به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

“به نیت حاج قاسم”

کوچک زاده گفت: با توجه به سومین سالگرد شهادت اسطوره اخلاقی و اجتماعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پویش #به_نیت_حاج_قاسم مردم عزیز ما نیت انجام یک کار خیر به یاد حاج قاسم را کرده و به ما می‌گویند که قرار است چه کار نیک یا خیری را به نیت ایشان انجام دهند.
وی بیان کرد: دوستداران شهید حاج قاسم سلیمانی برای شرکت در پویش #به_نیت_حاج_قاسم می توانند از فعالیت های خیرخواهانه و محبت آمیز خود همچون نذر صلوات، نذر نان، نذر خون، نصب پرچم، حفظ و قرائت قرآن، آزادی زندانیان،کمک به محرومین ، سرکشی به آسایشگاه ها، کمک به دانش آموزان نیازمند، بخشش دیگران و … دلنوشته ، عکس، صدا و تصویر ویدئویی تهیه و به شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ ارسال کنند تا در سایت، کانال های رادیو مقاومت و رادیو نما نمایش داده شود.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید