اسلایدرشهری

سپاسگذاری شهردار سابق مشهد از مدیران شهری

شهردار سابق مشهد از کلیه مسئولان استانی و شهری که مدیریت شهری را در انجام اقدامات یاری دادند، سپاسگذاری کرد.

به گزارش صدای مشهد: محمدرضا کلائی در مراسم تکریم و معارفه شهردار مشهد که با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: ناسپاسی می دانم اگر از زمانی که در اختیارم گذاشته شده بابت تشکر از بزرگوارانی که کمک کردند تا فرد جوان و فاقد تجربه قابل توجه شهری برای خدمت رسانی در شهر بزرگ مشهد انتخاب شود، تشکر نکنم.
وی افزود: از آقای حیدری و همکاران ایشان در شورای پنجم که این فرصت را دادند تا در مدیریت شهری مشهد مشغول و در خدمت شهروندان باشم و از حسن اعتماد آنان به حقیر تشکر می کنم. همچنین از تولیت آستان قدس رضوی و سه قائم مقام ایشان تشکر می کنم، انصافا باید شهادت داد که هر اتفاقای که در مدیریت شهری رخ داد، با همکاری آستان قدس قدس همراه بود که اتفاق ارزشمندی است امیدوارم خدمات ما به زائران و مجاوران در مسیری که آقای بحرینی به آن اشاره کردند، قرار بگیرد.
شهردار سابق مشهد بیان کرد: از استاندار، مدیران اجرایی استان، نیروی نظامی و انتظامی، سردار تقوی که یکی از شانس های بنده در طول خدمتم بود که فردی عاقل، دارای دغدغه اجتماعی و فهم در مدیریت است، تشکر می کنم زیرا اگر همکاری آنان نبود، مدیریت شهر دچار مشکل می شد.
کلائی خاطرنشان کرد: علاوه بر این از سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) و همکاران ایشان و پشتیبانی های دستگاه قضایی، فرماندار مشهد و همه بزرگوارانی که مدیریت شهری را حمایت کردند، تشکر می کنم.
وی اضافه کرد: از همت مدیریت شهری و همکاران در مدیریت شهری، معاونین و مدیران شهری تشکر می کنم زیرا بار اصلی کار بر دوش آنان بوده و تدبیر، نیت خالص و کمک شبانه روزی آنان به بنده سهم بزرگ انجام کار در شهر را به خود اختصاص داده است. امیدوارم تمام تلاش های آنان در طول و مجاهدت هایشان در راه خدمت به زائران و مجاوران امام رضا (ع) مورد توجه ین حضرت قرار بگیرد.
شهردار سابق مشهد گفت: در پایان تشکر ویژه از نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد آیت الله علم الهدی دارم که انصافا موضوعی نبود که به ایشان مراجعه کنیم و کمک نکنند و چالشی نبود که مطرح کنم و ایشان در حل آن کمک نکنند و معتقدم که ایشان ستون مدیریت این استان هستند و انصافا نقشی که در حمایت مدیران و راهبری موضوعات در شهری با عظمت و پیچیدگی مشهد دارند، بی نظیر است و ایشان واقعا دوستدار حضرت رض (ع) هستند و آنچه خیر مشهد است را می خواهند و مشهد را از آنچه شر می رساند، حفظ می کند.
کلائی تصریح کرد: در پایان از صاحب این شهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع)تشکر ویژه می کنم که توفیق خدمت به زائران و مجاوران این شهر را به بنده مرحمت کردند و اینک آقای ارجاعی مشمول این لطف هستند که پاسخگوی این لطف به بهترین نحو خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید