اجتماعیاسلایدر

پیش‌بینی کاهش تا ۱۰درجه‌ای دمای هوا در استان

اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد با کاهش تا 10درجه ای دمای هوا مواجه هستند

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد، کاهش تا ۱۰درجه ای دمای هوا و در ارتفاعات بارش پراکنده برف و باران را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش صدای مشهد، براساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، به‌خصوص طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه برای مناطقی از جمله ارتفاعات هزارمسجد بارش پراکنده باران و برف پیش‌‎بینی شده و در مناطق مستعد تشکیل مه و کاهش میدان دید نیز رخ خواهد داد؛ ضمن اینکه فردا بر سرعت وزش باد افزوده شده به‌طوری که وزش باد شدید در مناطق مستعد نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست؛ همچنین دوشنبه مجددآ دمای هوا کاهش یافته و تا روزهای پایانی هفته هوای سرد ماندگار است.

طی ۲۴ ساعت گذشته خوشاب با کمینه دمای ۴- درجه سانتیگراد سرد‎ترین و بردسکن با بیشینه دمای ۱۶ درجه سانتیگراد گرم‌‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند؛ در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب ۳ و ۵ درجه سانتیگراد بوده است.

همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد، ابری صبح مه‌آلود به‌تدریج کاهش ابر بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم‌ترین زمان ۱۱درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به یک درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید