اسلایدراقتصادی

افزایش نرخ گوجه فرنگی در خراسان رضوی

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: کمبود و گرانی گوجه فرنگی در این فصل از سال به دلیل پیشی گرفتن تقاضا از عرضه است.

امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: هرساله با شروع فصل سرما مناطق زیر کشت گوجه فرنگی کاهش می‌بابد و کمبود گوجه فرنگی با واردات از جنوب کشور تامین می‌شود.

او با اشاره به دلایل کمبود گوجه فرنگی، تصریح کرد: کشاورزان به دلیل بارش باران‌های شدید قادر به برداشت محصولات خود نیستند و دلیل دیگری که موجب کمبود و گرانی گوجه فرنگی در این فصل از سال می‌شود پیشی گرفتن تقاضا از عرضه است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: طی دو هفته آینده گوجه فرنگی از بوشهر و جیرفت وارد استان می‌شود که این امر کاهش قیمت این محصول را در پی دارد.

دلداری افزود: مقرر شده بود که تا چند روز آینده گوچه فرنگی از بوشهر و جیرفت وارد خراسان رضوی شود که به دلیل بارش باران، این واردات انجام نشد.

او تصریح کرد: امروز نرخ گوجه فرنگی به ازای هر کیلو در میدان بار مشهد بین ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان و در بازار مشهد همین محصول با قیمت ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: در بازار‌های استان هیچ گونه گران فروشی وجود ندارد و محصولات با قیمت واقعی در بازار عرضه می‌شودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید