اسلایدرفرهنگی

دلارام، یک دورهمی برای دختران مسجدی مشهد

نخستین دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد با عنوان «دلارام» در مشهد برگزار شد.

به گزارش صدای مشهد، اولین دورهمی دختران و بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با عنوان «دلارام» با حضور بیش از ۵۰ کانون تخصصی حوزه بانوان امروز پنجشنبه(۲۸ دیماه) در تالار شهر مشهد برگزار شد.

در این مراسم آثار فرهنگی هنری کانون‌ها همچون سرود، تئاتر، شاهنامه‌خوانی، دکلمه‌خوانی و حرکات رزمی به نمایش درآمد و  پس ارزیابی و داوری ،از آثار برگزیده تقدیر شد.

نخستین دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی مساجد مشهد برگزار شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن افکار مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تاکید بر توجه ستاد کانون‌های مساجد به حوزه زنان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهایی که در برنامه‌های امسال در دستور کار قرارگرفته است راه اندازی کانون های تخصصی ویژه بانوان است.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری بانوان  در مساجد تشکیل می‌شوند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۶ کانون ویژه خواهران داریم که برنامه‌ها و رویکردهای فعالیت آن‌ها نیز متناسب با بانوان است.

نخستین دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی مساجد مشهد برگزار شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین افکار بیان کرد: دورهمی بانوان فعال در کانون های تحت عنوان «دلارام» که قرار بود به مناسبت بزرگداشت ولادت حضرت زهرا(س) و مقام مادر در روز زن برگزار شود ولی به دلیل مصادف شدن با حادثه تروریستی کرمان، با تاخیر برگزار شد یکی از رویدادهایی است که در راستای اهداف کلی ستاد در حوزه بانوان در حال برگزاری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد معرفی ظرفیت‌ها و فعالیت‌هایی است که بانوان کانونی در سطح شهر دارند.

وی تاکید کرد: بدیهی است که فعالیت‌های بانوان در مساجد مشهودتر و بیشتر اجرا می‌شود و به همان اندازه، میزان اثرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

نخستین دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی مساجد مشهد برگزار شد

حجت الاسلام افکار همچنین ابراز کرد: حمایت از کانون‌های ویژه بانوان در ستاد استانی و مرکزی را در برنامه داریم و آموزش‌های مختلف و متناسب با نیاز بانوان را در دستورکار قرار دادیم.

وی تشریح کرد: ماه گذشته در حوزه تربیت روایتگر دفاع مقدس دو سه دوره برگزار کردیم و تلاش می‌کنیم در حوزه مدیریت فرهنگی، مسئولان کانون را تقویت کنیم.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید