اجتماعیاسلایدر

اقتدار نیروهای مسلح در داشتن تجهیزات بروز و نیروی انسانی متعهد است

مراسم تحلیف کارکنان وظیفه هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد.

فرمانده گروه پدافند هوایی مشهد گفت: اقتدار نیروهای مسلح در داشتن تجهیزات بروز و نیروهای انسانی متعهد و پایه کار است وجود سربازان با ایمان و متعهد و جوانی مانند شما عزیزان امنیت و آسایش مردم و کشور را تضمین می کند.

به گزارش صدای مشهد، سرهنگ علی ربیعی فرمانده گروه پدافند هوایی شهید دکتر حمزه حبیبی مشهد در مراسم تحلیف و اخذ سردوشی کارکنان وظیفه هنگ آموزشی این منطقه گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتش شجاع و مقتدر در دنیا مطرح است و حافظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آرمان های حضرت امام «ره» و تداوم بخش راه شهدای عزیز انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: وجود همدلی و صمیمیت بین آحاد نیروهای مسلح کشور یکی از شاخصه های مهم در ارتقای توان رزم و بازدارندگی و امنیت پایدار است و پدافند هوایی همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، در خط مقدم دفاع از حیثیت کشور، تمام توان خود را در دفاع از آسمان آبی کشورمان انجام می دهد تا دشمنان نتوانند چشم طمع به کشور عزیزمان ایران اسلامی داشته باشند.

سرهنگ ربیعی ولایت مداری را لازمه ایجاد بستر مناسب در به ثمر رسیدن همه امورات خواند و افزود: امنیت و اقتدار کنونی کشور عزیزمان همواره مرهون از خودگذشتگی و جان فشانی خانواده های عزیز شهداء و جانبازان و استقامت آنان است.

وی با اشاره به اینکه لباس سربازی بسیار مقدس و قابل احترام است بیان داشت: شما در این برهه از زمان لباس سربازی امام زمان «عج الله» را با ایمان و علاقه بر تن کرده اید و تحت ولایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا پرچمدار جبهه مقاومت در برابر استکبار و استعمارگران نوین جهانی هستید.

ربیعی همچنین با ذکر خاطراتی از هشت سال جنگ تحمیلی گفت: دفاع همچنان در عرصه های مختلف باقی است و بصیرت در این راه باعث حفظ آمادگی رزمنده های جبهه های حق علیه باطل در سنگر های مختلف می گردد.

فرمانده گروه پدافند هوایی مشهد در پایان سخنان خود، وجود سربازان پاک و رشید را در نیروهای مسلح مایه دلگرمی نظام و کشور دانست و خاطر نشان کرد: امروز دشمن با وجود نیروهای مسلح مقتدر و توانمند در کشور از حمله نظامی معیوب شده است و می داند که این عرصه هزینه‌های زیادی برایش دربر دارد لذا عرصه را به جنگ نرم و فضای فرهنگی کشور کشانده تا ابتدا توسط فضای مجازی کشور را از داخل ایران کند و ضربه فرهنگی را به جوانان ما وارد کند که البته به لطف پروردگار و بینش و بصیرت شما جوانان در این امر ناکام خواهد بود.

در این مراسم پس از ادای سوگندنامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، توسط سرهنگ علی ربیعی از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.

در پایان یگان‌های حاضر در میدان، از مقابل جایگاه رژه رفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید