اسلایدرشهری

افزودن یک واگن در مواقع اضطراری و پیک مسافر به قطار سرخس-مشهد

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: یک واگن در مواقع اضطراری و پیک مسافر، به قطار مسافربری سرخس-مشهد اضافه می‌شود.

به گزارش صدای مشهد، مصطفی نصیری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر سرخس گفت: به جز در شرایط خاص هیچ رام قطاری حذف نمی‌شود.
وی با قدردانی از دغدغه مندی اعضای شورای شهر سرخس نسبت به مطالبات مردم، قول مساعد داد با پیگیری‌های لازم، قطار در این مسیر با همان شرایط قبلی و روزانه با چهار رام شامل دو رام رفت و دو رام برگشت، به حرکت و مسیر خود ادامه دهد.
نصیری افزود: مسیر سرخس-مشهد برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و تلاش می‌کنیم همه قطار‌های ما تاخیر نداشته باشند و همیشه با برنامه حرکت می‌کنیم.
او ادامه داد: سطح اشغال در قطار مسافری سرخس-مشهد، ۴۵ درصد است و این به آن خاطر است که مردم بلیط تهیه نمی‌کنند و به همین خاطر مسئولان در تهران تصور می‌کنند به افزایش واگن نیازی نیست و به همین خاطر تا الان افزایش قطار نداشته ایم؛ لذا از مردم انتظار داریم برای سوار شدن به قطار بلیط تهیه کنند.
مدیر کل راه آهن خراسان رضوی درباره مطالبه اعضای شورا‌های شهر سرخس بابت افزایش واگن افزود: تلاش می‌کنیم با پیگیری در تهران، در مواقع پیک و اضطراری مثل چهارشنبه ظهر از سرخس به مشهد و جمعه شب از مشهد به سرخس، واگنی به قطار مسافری سرخس اضافه کنیم.
نائب رییس شورای اسلامی شهرستان سرخس هم در این جلسه با اشاره به اهمیت قطار مسافری سرخس-مشهد، مشکلاتی همچون تاخیر، کنسلی و یا حذف رام‌های قطار را از مشکلات شهروندان سرخسی دانست و از مدیرکل راه آهن خراسان رضوی درخواست کرد آنها را بررسی و رفع کنند.
مهدی علیمیرزایی به کمبود واگن در برخی مواقع اشاره کرد و افزود: به دلیل تصادفات جاده‌ای و مخاطرات این محور، مردم سرخس برای تردد و مسافرت، قطار را در اولویت قرار می‌دهند و روزانه حدود هزار نفر با قطار بین سرخس و مشهد تردد می‌کنند که ضرورت دارد نسبت به افزایش واگن مسافری در این مسیر پر تردد و مهم، اقدام عاجل صورت پذیرد.
غلام شهرکی رییس شورای اسلامی شهر سرخس هم در این جلسه، از مدیر کل راه آهن خراسان رضوی خواست در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این اداره و منافعی که در شهرستان سرخس کسب می‌کنند، بخشی از درآمد را در همین شهر هزینه کنند تا از گذر آن، مشکلات حوزه قطار مسافربری مرتفع شود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید