اسلایدرورزشی

صعود تیم تیراندازی مشهد به لیگ برتر

دبیر هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: با اعلام سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی، تیم فرمان مشهد با کسب عنوان دوم در لیگ دسته یک در رشته تپانچه به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش صدای مشهد، محمود سوقندی افزود: در لیگ دسته یک رشته تپانچه ۱۳ تیم با هم رقابت کردند که در نتیجه تیم بانک کارآفرین به مقام نخست دست یافت، تیم شهید لطفی هوافضا هم مقام سوم را به دست آورد و  این دو تیم هم راهی لیگ برتر شدند.

وی ادامه داد: در لیگ برتر بانوان هم که با حضور ۶ تیم برگزار شده بود تیم مقاومت، ساچمه بیژن و شهرداری قزوین به عنوان تیم‌های اول تا سوم رشته تفنگ و تپانچه معرفی شدند و تیم‌های هیات خراسان رضوی و سبز فرازان سپاهان به لیگ دسته یک سقوط کردند.

دبیر هیات تیراندازی خراسان رضوی با بیان اینکه لیگ دسته یک از اواخر آبان پارسال شروع و به خاطر کرونا تعطیل شد افزود: با توجه به تداوم شیوع کرونا و لزوم حفظ سلامتی ورزشکاران، با برگزاری جلسه نهایی و تصمیم کمیته اجرایی تکلیف تیم‌های قهرمان و سقوط کننده بدون ادامه رقابت‌ها مشخص شد که در این راستا بر اساس نظر فدراسیون پس از در نظر گرفتن یک امتیاز مثبت (امتیاز حضور) برای تیم‌هایی که دیدارهای کمتری نسبت به سایرین داشتند، جدول رده بندی به عنوان جدول نهایی لیگ سال ۹۸ تنظیم شد.

۲۵۰ تیرانداز در درده‌های مختلف سنی خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید