اسلایدرفرهنگی

جشنواره داستان کوتاه «مشهد ۵۷» برگزار می‌شود

جشنواره داستان کوتاه «مشهد ۵۷»، با هدف اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران ویژه شهروندان مشهد به همت فرهنگ‌سرای حجاب برگزار می‌شود.

همزمان با فرارسیدن چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران، فرهنگ‌سرای حجاب جشنواره داستان کوتاه با عنوان «مشهد ۵۷» را با موضوع بیداری اسلامی و دستاوردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی انقلاب اسلامی و رویدادهای مرتبط با آن در مشهد برگزار می‌کند.

ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی، حمایت از نویسندگان نوقلم و بومی و تولید آثار ارزشی با محوریت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله اهداف این جشنواره است که در دو بخش «خاطره‌نویسی» و «داستان کوتاه» با محوریت وقایع مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد برگزار خواهد شد.

همچنین داوری این جشنواره را تعدادی از نویسندگان بزرگ و سرشناس شهر مشهد برعهده خواهند گرفت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد، شرکت‌کنندگان می‌توانند در دو گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسال آثار خود را تا پایان ۱۲ بهمن ماه به نشانی festivalmashhad57@gmail.com ارسال کنند. زمان برگزاری آیین اختتامیه و اعلام برگزیدگان این جشنواره نیز ۲۱ بهمن ماه در نظر گرفته شده است. 

گفتنی است؛ هر نویسنده می‌تواند حداکثر سه اثر را به این جشنواره ارسال کند و آثار ارسالی آنان نباید در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه شده و یا به چاپ رسیده باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از جشنواره داستان کوتاه «مشهد ۵۷» با شماره تماس ۳۷۵۱۳۳۸۰ داخلی ۲۰ تماس حاصل کنند و یا به دبیرخانه این جشنواره واقع در فرهنگ‌سرای حجاب، به آدرس انتهای ابوطالب ۷۴، بوستان حجاب به‌صورت حضوری مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید