اسلایدرشهری

فراهم کردن گردشگری ارزان برای زائران توسط شرکت توسعه گردشگری شهرداری

بازدید مهدی ناصحی از شرکت توسعه گردشگری شهرداری

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شرکت توسعه گردشگری شهرداری، پیشگام در گردشگری هوشمند، امن و ارزان است.

به گزارش صدای مشهد، مهدی ناصحی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد در بازدیدی از شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد اظهارداشت :شرکت توسعه گردشگری، یکی از پیشتازان و پیشگامان عرصه گردشگری هوشمند و ارزان و امن است و شرایط خوبی را برای گردشگران فراهم کرده است.

وی افزود: شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه و استفاده از پتانسیل موجود خود و همچنین  استفاده از تکنولوژی و فضای مجازی  نقش مهمی در راستای گردشگری هوشمند و امن تر و ارزان تر ایفا کرده است و شورای شهر نیز در  این هدف بزرگ حامی و پشتیبان شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد در جهت توسعه اقتصاد پایدار خواهد بود.

مرتضی گواهی سرپرست شرکت توسعه گردشگری نیز در ادامه این دیدار ضمن ارائه گزارش پروژه های بزرگ در حال پیگیری و انجام شده این شرکت گفت: این شرکت تاکنون تمام تلاش خود را  در جهت بستر سازی ارتباط هوشمند زائران  با تسهیلات گردشگری بکار برده و در همین راستا برنامه ریزی های ویژه ای را در دست بررسی داریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید