اجتماعیاسلایدر

 برگزاری جشن خانوادگی خیابانی در روز ولادت علی ابن موسی الرضا

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: باهمکاری آستان قدس رضوی و سایر دستگاه های فرهنگی در روز میلاد حضرت رضا علیه السلام جشن خانوادگی خیابانی در خیابان امام رضا علیه السلام برگزار می‌گردد.

سید جلیل بامشکی با بیان اینکه در شهرداری مشهد مقدس سعی شده تا خدماتی را که مورد نیاز زائرین است، فراهم گردد، اظهار کرد: در ورودی محور نیشابور و پایانه مسافربری امام رضا علیه السلام ایستگاه استقبال از زائر ایجاد گردیده است که بحث خوشامد گویی، اطلاع رسانی و راهنمایی زائرین صورت می پذیرد.

وی افزود: در بوستان زائرپذیر غدیر نیز فضایی فراهم شده است تا اگر زائرین موفق نشدند تا در مراکز اسکان اصلی، اسکان پیدا کنند در بوستان غدیر اسکان موقتی داشته باشند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: درکنار این اسکان خدمات رفاهی دیگری مانند نانوایی، مواد غذایی و میوه فروشی فراهم شده است و خدمات بهداشتی نیز مانند حمام و سرویس بهداشتی در این بوستان ایجاد گردیده است.

بامشکی تاکید کرد: در بحث حمل و نقل عمومی نیز وسیله های منتهی به حرم در این ایام تقویت می گردد، فضا آرایی شهر مشهد نیز متناسب با ایام میلاد امام رضا علیه السلام در سطح شهر ایجاد شده است.

وی افزود: شهرداری سعی کرده است تا شور و نشاط خانوادگی را در این دهه ترویج دهد، به همین مناسبت برنامه های متعددی در سطح مناطق برگزار شده است و هر منطقه شهرداری در یکی از بوستان های محوری جشن خانوادگی برگزار می کند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: علاوه بر برگزاری جشن، نمایشگاه و غرفه هایی ایجاد شده است، برای مثال در بوستان ریحانه که بوستان بانوان است، علاوه بر برگزاری جشن غرفه هایی یه جهت توانمندسازی بانوان ایجاد گردیده است.

وی ادامه داد: باهمکاری آستان قدس رضوی و سایر دستگاه های فرهنگی در شب میلاد حضرت رضا علیه السلام جشن خانوادگی خیابانی در خیابان امام رضا علیه السلام برگزار می‌گردد.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید