صدای محلاتگزارشات مردمیمنطقه هفت

گره گشایی از ۹۱درصد مشکلات مطرح شده شهروندان منطقه هفت با ۱۳۷

در هشت ماهه نخست سال در منطقه هفت انجام گرفته است

شهردار منطقه هفت گفت: براساس گزارش های مرکز ۱۳۷، در منطقه هفت از ۶۹۹۷ مشکل شهروندی در طول هشت ماهه ابتدای سال۱۴۰۱ گره گشایی انجام شده است.

به گزارش صدای مشهد؛ وحید برجسته نژاد با اعلام گزارش فوق افزود: ۱۲۰۷۳درخواست از سوی سامانه مردمی۱۳۷ مربوط به منطقه ثبت شده است که ۹۵درصد از آنها در بازه زمانی کمتر از ۷۲ساعت پاسخگویی شده و عملکرد منطقه از این جهت مطلوب ارزیابی شده است.
وحید برجسته نژاد با ذکر این مطلب که منطقه۷ از حیث میزان ثبت درخواست پیام های مردمی، رتبه پنجم را داراست و بالاتر از میانگین شهری قرار دارد اظهار کرد: مهمترین موضوعات درخواست شده مربوط به نظارت بر ساخت وسازها با ۲۸۷۴مورد، فضای سبز با ۱۷۷۱مورد، رفت و روب و شستشو با ۱۶۸۸مورد و سدمعبر با ۹۶۲مورد در رتبه های اول تا چهارم قرار دارد.
برجسته نژاد اضافه کرد: جمع آوری زباله، مسیل و کانال ها، آسفالت، کانون های بیماری زا، پیاده روها و معابر و جمع آوری نخاله از موضوعات دیگر در درخواست های ثبت شده مردمی است.
وی تصریح کرد: گزارش تخلف، پلمپ و فک پلمپ و احداث طبقه اضافه از مهمترین درخواست های مردم در حوزه ساخت و ساز بوده است. همچنین درختان خطری، هدر رفت آب و آبیاری فضای سبز در حوزه فضای سبز؛ وجود مانع، قراردادن اقلام در معابر و دست فروشان در حوزه سد معبر؛ رفت و روب و شستشوی محل، لایروبی و نظافت جوی و حذف پوستر و دیوار نوشته در حوزه رفت و روب از عمده درخواست های مردم از شهرداری منطقه۷ بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید