اقتصادی

۹ تفاهم‌نامه معین اقتصادی به امضا رسید

در راستای اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی، تفاهم نامه ۹ معین اقتصاد مقاومتی در ۸ شهرستان استان به امضا رسید.

در ادامه اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی در یکصد و شصت و یکمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با حضور استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد ۹ تفاهم نامه معین اقتصاد مقاومتی در ۸ شهرستان استان به امضا رسید.

به گزارش صدای مشهد، براساس این تفاهم نامه‌ها، رییس مرکز مشاوره کارآفرینی کارآفرینان جوان، به عنوان معین اقتصاد مقاومتی  ۸ روستا در شهرستان‌های مشهد و چناران، رئیس مجمع مشورتی زنان گناباد به عنوان معین اقتصاد مقاومتی ۹ روستا در شهرستان گناباد، مدیرعامل شرکت تعاونی نیاز خراسان، به عنوان معین اقتصاد مقاومتی دو روستا در شهرستان‌های بینالود و گناباد. دبیر انجمن جوانان نصرت و کارآفرین، به عنوان معین اقتصاد مقاومتی ۱۰ روستا و سه شهرک در شهرستان مشهد تعیین شدند.

همچنین دبیر سمن کانون کارآفرینی و اشتغال خانوار«خورشید باران» به عنوان معین اقتصاد مقاومتی ۱۶ روستا در شهرستان رشتخوار، عضو هیات امنای بنیاد بین‌الملل امداد جهان، به عنوان معین اقتصاد مقاومتی یک روستا در شهرستان کاشمر، مدیرعامل شرکت تعاونی حمل و نقل و اتحادیه تعاونی‌های تجدیدپذیر، به عنوان معین اقتصاد مقاومتی پنج روستا در شهرستان‌های فریمان، مشهد و تربت‌جام، مدیرکل و رئیس هیات مدیره «شرکت بین‌المللی مهندسی و توسعه امید نور» به عنوان معین اقتصاد مقاومتی ۲۰ روستا در شهرستان رشتخوار و مدیرعامل شرکت «صنایع دستی هنرآوران طوس» به عنوان معین اقتصاد مقاومتی سه روستا در شهرستان‌های مشهد، چناران و بینالود تعیین شدند.

براساس این تفاهم نامه‌ها در راستای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ۹ بانو مسئولیت توسعه و آموزش ۷۸ روستا را در هشت شهرستان بر عهده می‌گیرند. در ابتدای کار، این بانوان بر روی جلب مشارکت مردم روستا و آموزش و اعتماد سازی متمرکز می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید