اسلایدراقتصادی

۹۰۰ واحد توزیع مواد غذایی و مکان عمومی در خراسان رضوی پلمب شد

بیش از ۹۰۰ واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف در قالب طرح بسیج ملی مقابله محیطی با ویروس کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعطیل شد.

به گزارش صدای مشهد، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این طرح که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حال اجراست، بیش از ۶۰۰ مرکز توزیع مواد غذایی و ۳۰۰ مکان عمومی که اصول بهداشتی را رعایت نکردند با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

علی اصغر حسنی اضافه کرد: در قالب طرح بسیج محیطی مقابله با کووید ۱۹ تاکنون بیش از ۵۴ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و افزون بر ۱۲ هزار بازدید از اماکن عمومی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری اتاق اصناف انجام شده است.
وی اضافه کرد: در این راستا ۱۸۰ تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان های تابعه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

او ادامه داد: بسیج مقابله محیطی با کووید ‏-۱۹ و نظارت بر واحدهای صنفی تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی و مکان های پر ازدحام در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید