اسلایدردسته بندی نشده

۸۰ درصد ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ در خراسان رضوی سهم مشهد است

حدود ۸۰ درصد ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی سهم کلانشهر مشهد است.

به گزارش صدای مشهد، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز چهارشنبه همزمان با سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵  گفت: تعداد ماموریت‌های اورژانس در مناطق زیرپوشش این دانشگاه حدود ۳۵۰ هزار مورد  در سال است که بیش از ۲۷۵ هزار مورد از این تعداد در مشهد انجام می‌شود.

دکتر رضا وفایی نژاد افزود: هم اکنون  ۱۴۹ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای با ۱۵۴ آمبولانس در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند.

وی ادامه داد: ۹۰ پایگاه از این تعداد شهری و ۵۹  واحد در جاده های خراسان رضوی دایر هستند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد کل پایگاههای اورژانس در این شهرستان را ۷۳ واحد با ۷۸ آمبولانس فعال عنوان کرد.

وی با تبریک چهل و پنجمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی گفت: ٢۶ شهریور ماه فرصتی است گرانبها تا ضمن ارج نهادن به خدمات بی شائبه همکاران اورژانس پیش بیمارستانی از تلاش های صادقانه و دلسوزانه خادمان خط مقدم حوزه سلامت سپاسگزاری شود.

وفایی نژاد افزود: کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی و تلاشگران عرصه فوریتهای پزشکی اولین کسانی هستند که بر بالین مصدومان و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می‌شوند و این نشان از اهمیت و جایگاه والای اورژانس ۱۱۵ دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید