اجتماعیاسلایدر

۲ متهم زورگیری های سریالی زمین گیر شدند 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با سرعت عمل ماموران کلانتری" هاشمی نژاد" مشهد متهمان به 8 فقره زورگیری به دام افتادند.   

به گزارش صدای مشهد،  سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره زورگیری تلفن همراه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بررسی های اولیه مشخص شد ۲ جوان آپاچی سوار گوشی تلفن همراه خانمی را که منتظر تاکسی بود را با تهدید قمه زورگیری کرده که با درخواست کمک این زن چندشهروند وظیفه شناس متهمان را محاصره و تحویل پلیس می دهند.

نگهبان تصریح کرد: با توقیف موتورسیکلت متهمان، ماموران انتظامی در بازرسی اولیه ۲ قبضه قمه و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

 وی گفت: متهمان ۱۹ و ۲۱ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۸ فقره زورگیری و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند. تحقیقات برای دستگیر مالخر ادامه دارد.

اجرای ششمین مرحله طرح اقتدار در مشهد/ دستگیری ۷۳۰متهم به سرقت و مالخران اموال مسروقه

 فرمانده انتظامی مشهد در ادامه عنوان کرد : در این عملیات گسترده که با محوریت دستگیری سارقان قاپ‌زن و عاملان سرقت های به عنف به مدت یک هفته اجرا شد ۱۵۹ متهم قاپ زنی ، ۴۸ متهم سرقت های به عنف دستگیر و ۲۱۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، ۸۰۹ قلم اموال سرقتی کشف شد.

وی افزود: در این عملیات همچنین ۱۲۴ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۱۶۹ معتاد متجاهر جمع آوری و ۴ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف شده است.

سرهنگ نگهبان اظهار کرد: در این طرح ۵۰۳ متهم به سرقت دستگیر که ۲۶۸ متهم دارای سابقه کیفری هستند.

گفتنی است متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید