اسلایدرشهری

۱۱۱پروژه با اعتبار ۴هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان طرح عمرانی در مشهد به ثمر می نشیند

به مناسبت هفته دولت

 فرماندار مشهد گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱۱ طرح عمرانی و خدماتی با چهار هزار و۶۵۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعتبار بوسیله دستگاه های اجرایی در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش صدای مشهد به نقل از روابط عمومی فرمانداری مشهد محسن داوری در آغاز هفته دولت افزود: همچنین عملیات آغاز ۳۰ پروژه با برآورد اعتبار ۳۴هزار و۱۸۶ میلیارد و۲۱۱ میلیون تومان طی هفته دولت در این شهرستان آغاز می شوند.

وی گفت: از مجموع ۱۴۱ طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی،۲۰ پروژه مربوط به بخش مرکزی ، ۹ طرح بخش رضویه ، ۱۱ طرح بخش احمد آباد و ۱۰۱ طرح نیز مربوط به شهر مشهد می باشد که در سطح مسوولان ملی ، استانی و شهرستانی افتتاح یا آغاز می شوند.

فرماندار مشهد به اجرا و مشارکت ۱۷ دستگاه اجرایی و دهیاری های شهرستان در خصوص ۱۴۱ طرح یاد شده اشاره کرد و گفت: چهار هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز این طرح ها از اعتبارات آورده متقاضیان اجرای طرح ها، ۱۵۴ میلیارد تومان از بخش اعتبارات استانی ، ۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات ملی –استانی و ۴۸۵ میلیارد تومان از منابع داخلی دستگاه ها تامین شده است .

داوری سهم تسهیلات بانکی در تامین اعتبارات یاد شده را ۶۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: سهم اعتبارت ملی برای اجرا یا کلنگ زنی ۱۴۱ طرح یاد شده ۲۵ میلیارد تومان و تامین اعتبار از سایر منابع ۳۲ هزار و ۵۲۸ میلیارد تومان بوده است .

وی به حضور میدانی مسوولان در میان مردم طی هفته دولت اشاره کرد و گفت: مقرر شده است مدیران شهرستان مشهد در قالب هفت گروه ، هفت شب در هفت مسجد مشهد میان مردم حضور پیدا کرده و از نزدیک با آنها ملاقات خواهند کرد و مسائل و درخواستهای مردمی را بررسی می کنند.

فرماندار مشهد افزود: حضور بین اقشار مختلف جامعه از جمله منازل خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران و اقشار محروم و تشکل های مردمی اعم از تشکل های دانشجویی ،سیاسی ، مردم نهاد و فرهنگی از دیگر برنامه های مسوولان شهرستان طی هفته دولت است ای حضور برای اطلاع رسانی مردمی اقدامات دولت انقلابی طی سال گذشته صورت می گیرد تا نظرات مردم نیز برای تداوم اقدامات دولت اخذ شود.

داوری گفت: رویکرد ما در شهرستان مشهد همگامی با سیاستهای دولت و خدمت رسانی و نوکری مردم است، تا بتوانیم برای خدمت صادقانه گام های موثری برداریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید