اسلایدرفرهنگی

۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به موسسات قرآنی خراسان رضوی اختصاص یافت

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد به موسسات قرآن و عترت دارای پروانه فعالیت معتبر از وزارتخانه و سازمان تبلیغات اسلامی که در شرایط شیوع کرونا متضرر شدند اختصاص یافته است.

به گزارش صدای مشهد، محمدتقی کاظمی افزود: این تسهیلات با هدف حمایت از موسسات قرآنی در شرایط شیوع کرونا، کارآفرینی و اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌بایست از طریق ورود به سامانه تحفه به آدرس Tohfeh.farhang.gov.ir کاربرگ خود را تکمیل و بارگذاری کنند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: درخواست متقاضیان بعد از ثبت نام در سامانه تحفه در کارگروه استانی که ویژه تسهیلات قرض الحسنه ایجاد شده است بررسی و به بانک معرفی‌ می‌شود و به هر موسسه که واجد شرایط باشد بین ۶۰۰ تا یک میلیارد ریال تسهیلات تعلق می‌گیرد.

کاظمی نسب افزود: دوره بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه مزبور پنج ساله و دوره تنفس آن حداکثر ۶ ماهه است.

وی اضافه کرد: از ۱۳۱ موسسه قرآن و عترت زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ۱۰۱ موسسه دارای پروانه فعالیت معتبر و باقی آنها دارای موافقت اصولی هستند که پرونده آنها برای دریافت پروانه در حال بررسی است./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید