اسلایدرشهری

گفتگو با ژیلا حصاری درباره مسایل شهر و لیست شورای وحدت اصولگرایان

یک فعال مدیریت شهری از کارآیی نحوه گزینش نامزدها در شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب می گوید

دکتر ژیلا حصاری در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: مشهد در حال حاضر با شبکه‌ای از مسایل مانند عدم عدالت شهری در توسعه خدمات، عدم وجود منابع پایداردرآمدی، بافت‌های فرسوده و ناکارآمد و چالش هویت در معماری و شهرسازی و در بخش درونی سازمانی با عدم شفافیت، رفتار جزیره‌ای سازمان ها و بی‌انگیزی و نبود تعهد سازمانی در حوزه منابع انسانی روبروست که باید با مجموعه برنامه‌هایی علمی و عملیاتی در شورای ششم به آنها پرداخته شود.

این فعال حوزه مدیریت شهری ادامه داد: درکنار حل این مسایل، معتقدم شهر باید انسان‌ محور و برمبنای هویت اسلامی و ایرانی چه در بخش معماری و شهرسازی و چه در حوزه فرهنگی توسعه پیدا کند.

حصاری تاکید کرد: برای حل مشکلات شهر، قوانین، اسناد و طرح های بالادستی و پژوهش‌های علمی به حدکفایت موجود است، ولی مهم اجرا و پیگیری آنهاست که باید دغدغه اصلی دوستان در این دوره از شورای شهر باشد.

وی در خصوص انتخابات و لیست های متعدد برای شورای شهر تصریح کرد: آنچه که در مرحله اول مهم است حضور حداکثری مردم در انتخابات و تحقق مدنیت و جمهوریت نظام است. چه در ریاست جمهوری و چه در شوراهای شهروروستا باید شهروندان با مشارکت حداکثری وبا دقت نظر، نمایندگانی اصلح را برای سکانداری شهر و کشور برگزینند.

حصاری درخصوص انتخابات این دوره و فرایند شورای وحدت اصولگرایان برای ارایه لیست گفت: به اعتقاد بنده مدلی که شورای وحدت و ائتلاف برای گزینش در پیش گرفته، یک مدل کارآمد و متعالی‌ست که با توجه به تنوع دیدگاه ها و حضور افراد متخصص در بین داوران و همچنین در مجمع عمومی؛ بی‌شک به لیستی مطلوب برای ارایه به شهروندان فهیم مشهدی منجر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید