اسلایدراقتصادی

گردشگری سلامت راهکاری برای ارزآوری در دوران کرونا

رییس هیات مدیره پرشین هتل در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد این هتل پرداخت

به گزارش صدای مشهد، احسان افضل زاده نایینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به همت مجموعه نیک رسانه برگزار شد ، به تاریخچه تاسیس مجموعه پرشین هتل پرداخت و اظهار کرد: نام اصلی مجموعه پرشین هتل نیز مجموعه آژانس سریع و سیر خراسان است که برند مجموعه ما نیز ” پرشین هتل” است.

وی افزود: این مجموعه در سال ۱۳۸۰ راه اندازی شد که در آن زمان باتوجه به شرایط همان موقع به صورت کاغذی و حضوری به ارائه خدمات می پرداخت که پس از مدتی و در سال ۸۵ برای نخستین بار در ایران به همت مجموعه پرشین هتل ارائه خدمات به گردشگران به صورت آنلاین صورت گرفت.

رئیس هیات مدیره پرشین هتل بیان کرد: خانواده پرشین هتل در آن سال برای نخستین بار با عقد قرارداد با تمام هتل های مشهد مقدس به ارائه خدمات بر خط به مشتریان پرداخت به طوری که با درج عکس ‌ها و ویدئوهای اختصاصی از هتل‌ها امکان انتخاب هتل را برای زائران حضرت رضا علیه السلام راحت کرد.

افضل زاده نایینی بیان کرد: یکی از مهم ترین برنامه های پرشین هتل این است که با عقد قرارداد با تعداد بسیار زیادی هتل بتواند تخفیفات بسیار خوبی را مشتریان در نظر گرفته و سفری راحت و اقتصادی برای مسافران داخلی فراهم نماید چرا که هدف اصلی ما از این اقدام کاهش سفرهای خارجی و افزایش سفرهای داخلی است.

وی تصریح کرد: مجموعه پرشین هتل صرفا به رزرو و تور مشهد مقدس منوط نبوده بلکه این مجموعه در کنار ارائه خدمات در مشهد برای ارتقاء سطح سفر در کیش نیز فعالیت خود را آغاز و در قالب آژانس آسان گشت کیش و سایت کیش لندیار خدمات به گردشگران داخلی و خارجی ارائه می دهد.

رئیس هیات مدیره پرشین هتل بیان کرد: از مهم ترین دغدغه های مجموعه پرشین هتل نیز جذب گردشگران خارجی و سفر آن‌ها به کشور عزیز ایران است که به همین منظورما بحث “تورهای این‌کام” را راه اندازی کردیم تا بتوانیم اکثر مناطق مهم ایران را به این افراد نشان دهیم؛ در همین راستا گفتنی است که تاکنون این تورها برای گردشگرانی از کشورهای هند، پاکستان، کویت، عراق، کشورهای اروپایی و … برگزار شده است.

افضل زاده نایینی خاطر نشان کرد: پرشین هتل برای ارزآوری و ایجاد اشتغال در دوران کرونا تمرکز را بر روی جذب‌ گردشگران سلامت گذاشته گردشگرانی از افغانستان، کویت، آذربایجان، سوئد، انگلیس و … جذب کرده و خدمات درمانی مختلفی را به آن‌ها ارائه کرده‌ایم که در مجموع توانستیم ۲ هزار مخاطب را به جهت این مهم در کشور پشتیبانی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید