اقتصادی

کشف محموله بزرگ مواد ضدعفونی و انبار لیمو ترش احتکاری در مشهد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی از کشف محموله‌ بزرگ گالن، بطری و اسپری حاوی مواد ضدعفونی‌کننده و ۱۰۰ تن لیموترش احتکاری در مشهد خبر داد.

به گزارش صدای مشهد و به نقل از روبط عمومی سازمان صمت خراسان رضوی رضا شجاعی اظهار داشت: از زمانی که گزارش ‌هایی مبنی بر گران شدن برخی از اقلام نظیر ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و برخی از میوه ها در بازار مشهد به دلیل شیوع بیماری کرونا شده بود، بازرسان سازمان صمت باهدف برخورد با هرگونه احتکار و امتناع از عرضه این کالاها وارد عمل شدند .

وی افزود : در همین راستا محموله‌ای با سه هزار و ۸۹۷ عدد گالن و بطری و اسپری حاوی مواد ضدعفونی‌کننده از خانه‌ای در مشهد کشف شد.

وی با بیان اینکه در این انبار، ۲۶۱ عدد گالن پنج کیلویی حاوی مایع ضدعفونی‌کننده، ۲۷۰ عدد اسپری ضدعفونی‌کننده، سه هزار و ۹۶ عدد بطری ۱۵۰ میلی‌گرمی مواد ضدعفونی‌کننده و ۲۷۰ عدد بطری ۲۵۰ گرمی مواد ضدعفونی‌کننده را کشف کردند تاکید کرد: کالاهای موجود در این انبار توقیف و برای محموله احتکارشده پرونده تشکیل شد تا در دستگاه قضا رسیدگی شود.

شجاعی گفت : همچنین روز گذشته طی بازدید بازرسان صمت استان از پنج سردخانه در مشهد، مشخص شد دو تن تبعه از کشورهای همسایه باهدف گران‌فروشی اقدام به احتکار ۱۰۰ تن لیمو ترش در یک سردخانه نموده اند .

وی تصریح کرد: قرار بر این شد که این محموله امروز با دستور قضایی با نظارت سازمان صمت و با هدف تنظیم قیمت بین خرده‌فروشی‌های شهر مشهد توزیع شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید