ورزشی

کرونا لیگهای فوتبال خراسان رضوی را تعلیق کرد

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: شیوع دوباره کرونا سه لیگ استانی فوتبال مردان در هفته پیش رو را به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش صدای مشهد، محسن حیدری افزود: با توجه به اینکه، اوضاع مشهد از نظر شیوع کرونا قرمز اعلام شده این تصمیم از سوی هیات فوتبال استان اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: سه لیگ فوتبال که از فصل گذشته و به واسطه کرونا بازیهای باقی مانده داشته‌اند شامل لیگهای برتر جوانان، برتر امید و دسته اول بزرگسالان در بخش مردان به صورت موقت تعطیل شدند.

او اضافه کرد: بعد از فروکش کردن موج شیوع یافته کرونا و با هماهنگی تیمها تصمیم برای ادامه بازیها در فصل کنونی اتخاذ می‌شود.

روز دوشنبه نهم تیر ماه ۱۳۹۹ دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: وضعیت شهر مشهد از لحاظ ابتلای به کرونا از مرحله قرمز هم عبور کرده و “هشدار بسیار بالا” برای این کلانشهر به لحاظ بیماری کرونا اعلام شده است.

دکتر علی اصغر انجیدنی افزود: تعداد مبتلایان به کرونا در مشهد امروز به بالاترین حد خود از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون رسیده است.

بر اساس اعلام رسمی، تاکنون ۲۳۲ هزار و ۸۶۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۱۰۶ تن رسیده است.

همچنین تاکنون ۱۹۴ هزار و ۹۸ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

“پاندمی کرونا” تاکنون در سطح جهان ۱۰ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۴۶۸ نفر را بیمار کرده و جان ۵۱۹ هزار و ۳۹۷ تن را در ۲۱۲ کشور گرفته است.

 ۶ میلیون و ۴۸  هزار و ۷۴۹ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان  تاکنون درمان شده‌اند.

در این میان آمریکا با دو میلیون و ۷۸۰ هزار و ۱۵۲ بیمار کرونا و ۱۳۰ هزار و ۷۹۸ قربانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب کشوهای برزیل، روسیه، هند و انگلستان قرار گرفته‌اند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، ایران در جدول شمار مبتلایان و قربانیان بیماری جهانگیر کرونا جایگاه دهم را در جهان دارد./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید