سیاسی

کرونا باعث توجه بیشتر نیروهای سیاسی به مشکلات مردم شده است

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت : کرونا باعث کاهش تنش‌های سیاسی و افزایش توجه نیروهای سیاسی به مشکلات اجتماعی مردم شده است .

به گزارش صدای مشهد، سید محسن بنی‌هاشمی اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و افزایش مشکلات معیشتی مردم باعث کاهش تنش‌های سیاسی در کشور شده است،البته تجمعات و ارتباطات سیاسی در فضای حقیقی کاهش و در فضای مجازی افزایش یافته است .

وی افزود : کرونا و مشکلات معیشتی ناشی از آن، بر فعالیت‌های سیاسی در کوتاه مدت و دراز مدت تاثیری منفی نداشته و فعالان سیاسی را به سمت حل مشکلات جامعه و تشکل‌های سیاسی را به سمت تشکل‌های خیریه و مردم‌ نهاد سوق داده است.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: فضای سیاسی کشور در باطن فعال است، اما جریانات سیاسی ترجیح می‌دهند به حل مشکلات مردم بپردازند و در انظار عمومی با یکدیگر مشاجره و دعوا نکنند و فضای عمومی کشور را آرام نگه دارند .

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی درخصوص تاثیر شیوع دنباله‌دار کرونا بر انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: جریانات سیاسی در کشور نهادینه هستند و شش ماه قبل از انتخابات فعال خواهند شد و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید