شهری

کتاب طلایی اوراسیا چاپ و منتشر می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد از چاپ کتاب طلایی اوراسیا توسط این شرکت با همکاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خبرداد و افزود: در راستای گسترش ارتباط تجاری دو سویه با کشورهای اوراسیا کتابی حاوی اطلاعاتی از بازارهای تجاری پنچ کشور روسیه، قرقیزستان، بلاروس، ارمنستان و قزاقستان چاپ و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

به گزارش صدای مشهد، سعید صیفی گفت: با عنایت به اجرایی شدن موافقتنامه موقت تجارت آزاد میان جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا از آبان ماه سال ۱۳۹۸ و مزایای تقویت حضور در بازار مورد نظر، چاپ این کتاب می تواند بازار دو طرف را شناسایی و راهی برای ارتباط تجاری دوسویه با کشورهای عضو برقرار کند.

وی در ادامه تصریح داشت: سعی ما بر این است تا با گردآوری اطلاعات تجاری از بازارهای هر دوسو، بانکی جامع برای تولید کنندگان و تجار دو طرف تهیه نمائیم و با ارسال به سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای عضو و بار گذاری در تارنمای شرکت این اطلاعات را در دسترس بازار دو طرف قرار دهیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: امیدواریم در زمان شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی بازارهای تجاری جهانی شده با چاپ این کتاب و بارگذاری اطلاعات در تارنمای شرکت و همچنین در فضای مجازی بتوانیم، بستری برای شناساندن این بازارها فراهم نمائیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید