دسته بندی نشده

کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت میوه در مشهد

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و تره‌بار مشهد گفت: از هفته پیش تاکنون حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش قیمت در میوه داشتیم.

به گزارش صدای مشهد، حسین مصدق، در خصوص وضعیت بازار میوه، اظهار کرد: خوشبختانه میوه‌ها روز به روز در حال کاهش قیمت بوده، هرچه میوه‌های نوبرانه وارد بازار شده و مقدارش بیشتر می‌شود، قیمت کاهش پیدا می‌کند، الان میوه‌های سردرختی و صیفی‌جات نیز وارد بازار می‌شود که این نیز کاهش قیمت‌ها را در پی دارد.

وی افزود: به طور مثال انگور هفته قبل ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان بوده، اما امروز به ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان رسیده، یعنی در این محصول ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش قیمت داشتیم. زردآلو هفته قبل ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان بوده که امروز زیر ۳۰ هزار تومان شده، البته درجه یک ۴۰ هزار تومان است، اما ۲۵ هزار تومان نیز داریم.

مصدق بیان کرد: خیار، گوجه‌فرنگی و صیفی‌جات مانند خربزه و طالبی نیز کاهش قیمت داشته، هرچه به تابستان نزدیک‌تر می‌شویم، محصولات همه استان‌ها به بهره‌برداری می‌رسد، بنابراین قیمت‌ها کاهش می‌یابد. هندوانه تغییر قیمتی نسبت به هفته قبل نداشته، زیرا با گرم شدن هوا، میل مردم به هندوانه بیشتر می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و تره‌بار مشهد ادامه داد: پرتقال هنوز در بازار وجود دارد، هفته قبل قیمت آن ۹ تا ۱۰ هزار تومان در عمده‌فروشی بود که امروز به ۷ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده، سیب لبنانی سال گذشته به دلیل اینکه موجودی سردخانه رو به اتمام بوده و سیب بهاره یا جدید هم نیامده، کاهش قیمت نداشته، اما اکثر محصولات ارزان شده است.

وی خاطرنشان کرد: از هفته پیش تاکنون حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش قیمت داشتیم. در میوه‌های نوبرانه نیز صد در صد شاهد کاهش قیمت خواهیم بود، هرچه جلوتر برویم روز به روز ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش قیمت در میوه را شاهد خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید