اسلایدراقتصادی

کارگروه ستاد تسهیل خراسان رضوی مشکلات ۳۴۵ واحد تولیدی را حل کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در نیمه نخست امسال با مصوبات خود مشکلات ۳۴۵ واحد تولیدی را حل کرد.

به گزارش صدای مشهد، علی رسولیان روز دوشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی با اشاره به مصوبات نشست‌های این کارگروه در سال جاری افزود: نشست کارگروه ستاد تسهیل در استان طی نیمه نخست امسال ۹۷۰ مصوبه برای رفع موانع تولید و مشکلات طرحهای صنعتی استان داشته است.

وی ادامه داد: این کارگروه در قالب ۶ گروه کاری “تامین مالی، بانکی و تسهیلات”، “انرژی، محیط زیست، شهرکهای صنعتی و زمین”، “زیربنایی و طرحها و سرمایه گذاری”، “امور مالیاتی، تامین اجتماعی و گمرک”، “امور کشاورزی” و “امور اصناف” ۷۶۰ پرونده مربوط به مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی کرده که از این تعداد ۴۵۰ پرونده در گروه‌های کاری رسیدگی شده و برای آن مصوبه صادر شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی ۶۱۷ مصوبه مربوط به گروه‌های کاری بوده و موضوعاتی که در این گروه‌های کاری به نتیجه نرسیده به نشست اصلی کارگروه ستاد تسهیل ارجاع شده است.

وی افزود: از مجموع ۹۷۰ مصوبه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خراسان رضوی ۳۴۵ مصوبه اقدام شده و ۶۲۳ مصوبه در دست اقدام است، ۲ مصوبه نیز هنوز پیگیری نشده است.

در این نشست مشکلات مربوط به ۹ واحد تولیدی شامل “عدم ارائه پیش فاکتور جهت خرید ماشین آلات تولیدی، افزایش ظرفیت ایستگاه گاز مجتمع تولیدی از ۴۰۰ مترمکعب به هزار مترمکعب، تامین زیرساختهای گاز جهت طرح توسعه، قطع سهمیه سوخت اعضای اتحادیه از سوی شرکت گاز، استمهال بدهی معوق، استفاده از معافیت مالیاتی با توجه به رفع تعهد ارزی، صدور پایانکار، اجرای مصوبه شورای شهر مشهد، انتقال لوله آب به محل کارخانه و نصب کنتور” مطرح و اقداماتی برای رفع مشکلات آنها مصوب گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید